10 Kasım 2016 Perşembe

23 EKİM ANKAMALL MIDPOINT BLOGGER BULUŞMASI

Sevgili @glitterofbeauty (Setenay) bir süre önce Ankaralı bloggerlar olarak etkinlik dışı bir aktivite yapalım, birer kahve içelim önersini getirmişti. Buluşma için gün ayarlandı ancak ne yazık ki o dönem Ankara Haymana Yolunda teröristlerce düzenlenen bombalı eylem sonucunda buluşma gününü erteleme karar aldık hep beraber.

23 Ekim günü nihayet ertelenen buluşmamızı gerçekleştirdik. Buluşma Ankamall AVM Midpoint’te saat 13.30’da gerçekleşti. Kimler vardı dediğinizi duyar gibiyim. Buluşmanın organizatörü @glitterofbeauty (Setenay), @escisemblog (Çisem), @biraltıbirsıfır (Burçak), @birmakyajblog (Yağmur), @nily21 (Nilgün), @bngkcr (Bengü), @ebrulimakyajim (Ebru), @renklidosyam (Seher), @senkisacabusde (Büşra) ve ben (incetopuklublog- Buket) vardık buluşmada. 



Önce Midpoint Ankamall’de kahveler içildi. Midpoint’te sakın ha Macchiato içmeyin minnacık bir fincanda geliyor :-) Evet aynen tahmin ettiğiniz gibi ben Macchiato istedim ne de olsa aklımda Starbucks Macchiatosu vardı :-) Bir de baktım Espresso fincanından hallice bir fincan Macchiato geldi J Ben de çok ufak olduğunu ve onu Latte ile değiştirmek istediğimi söyledim. Neyse sonuç itibariyle Latte içtim J Sohbet, kahkaha, şaşkınlık ifadeleri ile birkaç saat oturduk zamanın nasıl geçtiğini anlamadan. Daha sonra ayrılması gereken arkadaşlar ayrıldı ve 4 kişi kaldık geriye (@glitterofbeauty, @nily21, @birmakyajblog, @bngkcr) Başladık mağazaları gezip alışveriş turları atmaya J Birkaç kız birleşince ne yapar tabiki alışveriş J



Birkaç mağaza gezdikten sonra Sephora’ya geldik. Sephora da incelenmesi gereken mağazalar arasındaydı elbette J Sephora’da gezerken Benefit Pore Fessional Seti var mı diye sordum ve şansıma bir tane kalmış onu da ben kaptım. Görevli bayan Benefit ürünlerinde bugüne özel %20 indirim olduğunu söyledi. Neyse kasaya gittim ki kasadaki bayan öyle bir indirim olmadığını 200 TL’lik herhangi bir alışverişime %20 indirim olduğunu söyledi. Peki biz ne yaptık? @bngkcr (Bengü), @nily21 (Nilgün) ve ben (@incetopuklublog, Buket) bir araya gelip 200 TL sınırını aştık veee alışverişimizi %20 indirimli olarak yaptık. J

Sephora çıkışında bu kez 2 kişiye düştü mevcudumuz. @birmakyajblog (Yağmur ) ve ben (incetopuklublog, Buket) biraz daha gezdik ve artık yemek yiyelim dedik. Yemeklerimizi Ankamall yemek katında Tavuk Dünyasında yedik. Yağmurla resmen saatlerce sohbet ettik ve sonunda saat yedi buçuk gibi ayrıldık.

23 Ekim çok güzel bir anı olarak kalacak aklımda ve elbette bu buluşmaların devamı gelecek J

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder