20 Haziran 2017 Salı

MADNUT CAFE


Bu yazımda sizlere Ankara Ayrancıda ufak ama inanılmaz profesyonel bir ekibe sahip olan Madnut Cafeden bahsedeceğim. Sevgili @ankaraetkinlik (Ayşegül) daveti ile Madnut Cafe’de kahvaltı için buluştuk. Sokak arasında ufacık bir cafe ilk bakışta ama servis, güler yüz ve profesyonellik girince işin içine o küçücük mekan gözümde devasa boyuta ulaştı. İşinin ehli olan eğitimli şefleri aynı zamanda mekanın sahibi tabi hal böyle olunca samimi, sıcacık bir sohbet ve leziz bir kahvaltı karşıladı bizleri.





Gizem Hanım yani mekanın ortağı ve şefi kahvaltı ikramlıklarıyla ilgili sorularımıza içtenlikle cevap verdi. Kahvaltı soframızda neler yoktu ki. Öyle güzel kahvaltılık ürünler hazırlamışlardı ki bizler için bir kahvaltı ancak bu kadar güzel olabilirdi. Kruvasanlar, çeşit çeşit ekmekler, zeytin tabağı, peynir tabağı, mandalina reçeli, domates, salatalık, yumurta, bal, kaymak ve tabiki kahvaltıların vazgeçilmezi sıcacık çay. 



Çok keyifli birkaç saat geçirdik ve çok lezzetli spesiyallerini tatma imkanı bulduk. Ben tekrar gidebileceğim ve keyifle oturabileceğim bir mekan olarak aklıma yazdım Madnut Cafeyi. Sizlerin de mutlaka ziyaret etmenizi ve başarılı şefleri Gizem Hanımın elinden çıkan harika tatları denemenizi öneriyorum.




Gizem Hanım çok sıcakkanlı ve güler yüzlü bir bayan ve ben oldukça memnun bir şekilde ayrıldım mekandan. Mandalina reçeli ilk defa denediğim bir tat ve çok başarılı buldum. Somon ve yumurta ile yapılan Kruvasan da çok ilginçti. Kendinizi özel hissedeceğiniz ve keyif alacağınız bir cafe burası yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim.



Gizem Hanım bizler için menülerindeki başlangıçlardan biri olan Deli Soğan’ın karışımından hazırlamıştı. Her birimize evimize götürmek üzere bu karışımdan hediye ettiler.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

(Fotoğraflar Sevgili @lariendijital ‘e aittir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder