17 Mayıs 2017 Çarşamba

SİTİL BOYA ÜRÜNLERİ

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. İnstagram hesabımı takip edenler bilirler 29 Nisan’da nişanlandım. Nişan hazırlıkları nişan süreci derken blogu ihmal ettim biraz maalesef ve yazılar birikti. Bugün nişan sonrası ilk yazım ile sizlerleyim J

Sitil Boyayı mutlaka hepiniz duymuşsunuzdur, ben de duymuştum fakat denememiştim. Sitil Boyadan gelen paketle ayakkabıların her çeşidine uygun bir boya olduğunu ve boya dışı daha birçok ürün olduğunu şaşırarak gördüm. Bugünkü yazımda Sitil Boyanın bonkör kutusundan çıkan ürünleri tek tek inceleyeceğim ve sizlerle paylaşacağım. Öncelikle Sitil Boyaya teşekkür ediyor ve yazıma başlıyorum.



Kutunun içinden neler mi çıktı?

Ô Spor Ayakkabı Bakım Seti (Sneaker Kit)


Bakım setinin içinde bir adet ayakkabı deodorantı ve bir adette spor ayakkabı temizleme süngeri var. Spor ayakkabınızı temizleme süngeri ile köpürterek siliyorsunuz. Ardından sert bir fırça yardımıyla fırçalıyorsunuz ve ayakkabınız tertemiz. Spor ayakkabınızın dışını temizlemekle kalmıyorsunuz bu kitle ayrıca ayakkabının içine de ayakkabı deodorantı sıkıyorsunuz ve anında tertemiz kokan ayakkabılarınız oluyor. Ben beyaz spor ayakkabımda denedim bu kiti sonuç muhteşemdi. Ayakkabımı temizledikten sonra giydiğimde arkadaşlarım ayakkabını yeni mi aldın diye sordu artık sonucu siz hayal edin J Bu kit gerçekten bir harika bundan sonra bittikçe satın alacağım bir ürün oldu.



Ô Kahverengi Krem Boya-Siyah Krem Boya


Krem boyalar uzun yıllardır hayatımızda olan ürünler. Babam eskiden yere gazete serer taburesine oturur hepimizin ayakkabılarını uygun renkteki krem boya ve sünger yardımıyla boyardı. Sitil boya kutusu elime geldiğinde eski günler geldi aklıma her Pazar tüm ayakkabıların sıraya dizilip tek tek boyandığı, evi boya kokusunun sardığı günler, benim de meraklanıp boyamaya çalışıp her yerimi boyadığım günler… Krem boya severler genelde vazgeçemiyor krem boya kullanmaktan. Mesela babam ve abim bu konuda oldukça gelenekçi ve krem boya kullanmaya devam ediyorlar. Bu nedenle bu krem boyalar babam ve abimin en sevdikleri oldu.

Ô Temizleme Köpüğü


Temizleme köpüğünü deri ürünlerinizin üzerine doğrudan püskürtüp bir bez yardımıyla temizliyorsunuz ve eşyanız tertemiz oluyor. Dilerseniz işlem bitince fırçalayarak daha da parlak bir görünüm elde edebilirsiniz. Bu tip ürünler oldukça kullanışlı ben çok severek kullanıyorum bu tarz değişik ürünleri. Sitil Boya boya konusuna farklı bir bakış açısı getirmiş her ürünü denedikçe şaşkınlığımı gizleyemiyorum çünkü ürünler oldukça başarılı.

Ô Natural Likit Ayakkabı Boyası-Siyah Likit Ayakkabı Boyası-Kahve Likit Ayakkabı Boyası


Kendinden süngerli, likit yapıdaki ayakkabı boyalarının krem boyalardan farkı kullanımlarının daha pratik ve çabuk olması. Elinizi bulaştırmadan ayakkabı, çanta, kemer, mont gibi ürünlerinizi boyama şansı veriyor size.

Ô Siyah Süet, Nubuk Yenileyici-Kahverengi Süet, Nubuk Yenileyici-Natural Süet, Nubuk Yenileyici


Süet, nubuk ayakkabılarınız varsa temizliklerinin ne kadar zor olduğunu biliyorsunuzdur. Bu ürünü keşfetmem en çok babamı sevindirdi bizim evde. Babamın botları süetti ve aldığından beri nemli bir bez yardımıyla temiz tutmaya çalışıyordu. Sitil Boyadan gelen ürünlerle babama sürpriz yaptım ve botlarını boyadım. Önce süet, nubuk parlatma süngeri ile ayakkabının yüzeyini temizledim ardından siyah süet, nubuk yenileyici spreyi botlara dikkatlice sıktım. Sonuç karşısında ben bile şaşırdım doğrusu. Botlar ilk günkü gibi olmuştu. O sırada babam geldi ve botları fark etti tabi hem şaşırdı hem sevindi. Artık elinde Sitil Boya ürünleri ile yanıma gelip şu botlarımı boyar mısın diyor J

Ô Siyah Parlatma Süngeri-Natural Parlatma Süngeri


Bu tip ürünleri özellikle ortaokul ve lise yıllarımda sıklıkla kullandım. Ayakkabı boyamayı sevmeyen biri olarak bu süngerler imdadıma yetişiyordu her zaman. Her çeşit ayakkabımda kullanıyordum. Bu süngeri görünce eski günlere gittim ve yeniden kullanmaya başladım. Ayakkabınızı boyama şansınız yoksa, acilen çıkmanız gerekiyorsa bu tip ürünler tam size göre. Bence her evde bulunması gereken bir ürün acil kurtarıcı gibi bir şey J Deneyip ayakkabıları nasıl pırıl pırıl yaptığını görünce bana hak vereceksiniz. Benim günlük olarak kullandığım bir ürün olduğunu belirtmeliyim.

Ô Süet, Nubuk Temizleme Süngeri
Bu sünger ile süet ve nubuk ayakkabılarınızı temizleyebiliyorsunuz. Üstelik natural olduğu için her renkteki ayakkabınızda kullanabilirsiniz. Bu ürünü süet, nubuk yenileyici ürünlerle birlikte kullandığınızda tertemiz, yenilenmiş hatta ilk aldığınız günkü gibi oluyor ayakkabılarınız.

Ô Su İtici Sprey


Ayakkabılarınız su mu alıyor bunun da çaresini buldu Sitil Boya. Su itici sprey ile ayakkabılarınızın, deri eşyalarınızın su almasını önleyebilirsiniz. Ben henüz denemedim bu ürünü fakat kullanıp memnun kalan arkadaşlarım var. Mont, çanta ve ayakkabılarda çok kullanışlı olacağını düşünüyorum bu ürünün. Kar ya da yağmurda her birimizin ayakları, omuzları ıslanmıştır. Öğrencilik yıllarımda eve geldiğimde bazen çoraplarım dahi ıslanmış olurdu. Bu ürünle ıslak çoraplara son J

Ô Ayakkabı Genişletici


Annemin ayakları devamlı şişer ve ayaklarında şişlik yokken aldığı ayakkabılar ayakları şişince olmamaya başlar. Bu nedenle birçok ayakkabısını belli aralıklarla ayakkabıcıya genişletmeye verir. Ayakkabı genişletme denilen işlem için ayakkabıyı bir gün ayakkabıcıda bırakmak gerekiyor ve her işlem için de 10 lira alıyorlar. Fakat bu sprey ile ayakkabılarınızı genişletmek artık daha kolay üstelik ev ortamında. Spreyi sıktıktan sonra ayakkabının genişlemesi için bir gün beklemenize gerek yok üstelik. Bu ürün artık annemin evden eksik etmeyeceği bir ürün J

Anlattığım ürünler yalnızca ayakkabılar için değil, çanta, kemer ve montlar için de kullanılabilir. Her birimiz ayakkabıcılara, dericilere bu işlemler için gitmişizdir. Sitil boya bizim imdadımıza yetişti artık aile boyu kullandığımız ürünler oldu ve bizi ayakkabıcılara her seferinde onlarca lira vermekten kurtardı. Ben bu ürünleri gerçekten severek ve memnun kalarak kullanıyorum sizlerin de memnun kalacağınıza eminim. Denemenizi öneriyorum oldukça pratik ürünler, kısa sürede elinizi kirletmeden eşyalarınızı yeniliyorsunuz.



Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

2 yorum:

  1. Öncelikle nisanın hayırlı olsun . Allah tamamını erdirsin . Şu ayakkabı genisleten spreyi çok merak ettim . Umarim kolay bir şekilde her yerde satılır ve bizde ulaşırız . Detaylı yazı için teşekkürler 😍

    YanıtlaSil
  2. bu ürünlerin hepsini sitil bana da gönderdi ve severek kullanıyorum sen de çok güzel tanıtmışsın canım :)

    YanıtlaSil