13 Şubat 2018 Salı

SEVGİLİ @İKİZLERİNMAKYAJI, @GLİTTEROFBEAUTY, @ESCİSEMBLOG ‘UN DÜZENLEDİĞİ #BYEBYE2016ANKARA ETKİNLİĞİ

Yeni yıl konseptli harika bir etkinlik için bir araya geldik 24 Aralık’ta. Etkinliği düzenleyenler en sevdiklerimden olunca etkinlik benim için daha özel ve güzel hale geldi. Bu piyasaya girdiğimden beri iyiki dediğim insanlar var ve Sevgili @escisemblog (Çisem), @ikizlerinmakyajı (Nihal), @glitterofbeauty (Setenay) o kişilerin başında geliyor.


Etkinliğimiz 24 Aralık Pazar günü saat 18:00’da Ankara Batıkent Çakırlar’da bulunan @soylenteacafe ‘de başladı. Etkinliğimizin hastagi #byebye2016ankara ‘ydı. 

Kimler mi vardı?

@glitterofbeauty (Setenay)

@ikizlerinmakyajı (Nihal)

@escisemblog (Çisem)

@zuhallemakyaj (Zuhal)

@ankaraetkinlik (Ayşegül)

@hulyaakcaofficial (Hülya)

@kucukkensarisin (Büşra)

@acicikolata (Asena)

Ve ben @incetopuklublog (Buket)

Söylentea Cafe bizler için şık bir sofra hazırlamıştı, gün konseptinde çeşitli ikramlıklar ve sıcacık çayla güzel bir kız kıza sohbet gerçekleştirdik. Etkinliklerin en güzel yanı sıcacık samimi sohbetlerdir, o gün de benim için özlediklerimi görmek sohbet etmek açısından harika bir gündü.

Gelelim etkinlik sponsorlarımıza;

Öncelikle mekan sponsorumuz @soylenteacafe

Bizlere harika cupcakeler ve kurabiyeler hazırlamış olan ve etkinliğimizi renklendiren @hayall_bahcemm

Güzel sunumlarıyla, örümcek ağı yüz germe serumu, kuka pelling, testerlar, beauty tea ve kelebek falı ile @estetikinternationalankara , @doctorbstore

Limonlu Zeytinyağlı şampuan ve testerları ile @otacibitkisel

Keratin saç şampuanı, Micellar Kusursuz makyaj temizleme suyu ve testerları ile @procsin

Akrilik ruj organizeri ile @vpleksihome

Natural Peloid Mask ve testerları ile @termalife

Makyaj çantası, maskeler ve testerları ile @ankamall_beyond

Saç dökülmesine karşı onarıcı şampuan ile @bioblas_turkiye

Sarımsaklı onarıcı bakım şampuanı ile @treasantr

Cok güzel ambalajlı Eau Thermale (termal su) ile @uriageturkey

Tester saç bakım ürünleri ile @capicadeturkey

Cilt maskesi ile @peloidpelomin

Harika yazılabilir takvimi ve stickerları ile @plannerim

Oriflame The one 5 in 1 wonder lash mascara ile @aytul34aktas

Cupcake ve kurabiyeler tek kelimeyle harikaydı. Özel günlerde sipariş verilebilecek titizlikle çalışan bir firma. Cupcake bozulabilecek bir yiyecek olduğundan yedim ve tadı gerçekten çok güzeldi. Kurabiyeyi ise bozulmadan uzun süre saklayabileceğim için yemeye kıyamadım fotoğraflarımda kullanmak üzere kaldırdım. Kesinlikle tavsiye ederim, en ufak bir hata göze çarpmayan titizlikle hazırlanmış ürünleri ben çok beğendim.


@plannerim ‘dan gelen aylık düzenlenmiş plannera bayıldım. Çok faydali bir ürün olduğunu söylemeliyim. 1 Ocak’tan itibaren kullanmaya başladığım planner belli ki bu yıl elimden düşmeyecek. İçinde minik stickerlar olan plannerın her sayfasında bir ayın günleri var ve siz boşlukları sticker ya da notlarla dolduruyorsunuz. Çok işime yaradığını ve masamın baş köşesinde durduğu nu söylemeden geçemeyeceğim.


Capicade ürünlerini daha önce kullandığım bir marka. Bizlere etkinlik için saç bb kremi ve şampuan testerları göndermişler. Özellikle Saç için BB kremi bir harika uzun süredir mercimek tanesi kadar sıktığım krem ile banyo sonrası saçlarımı kremliyorum ve en güzel yanı bu krem durulanmıyor. Saçta ağırlık ve yağlanma yapmayan saçları yumuşacık yapan bir krem. Ben çok severek kullanıyorum.


Beyond bize çok şirin makyaj çantaları göndermiş renkleri bir harika. İçinden ne mi çıktı? Aloe from Jeju maske, bye bye smile lines maske, krem ve peeling testerları. Elbette makyaj çantası çeyize kalktı :-) Beyond ürünlerini daha önce kullanmadığım için merak ettiğim ürünler olarak denenecekler arasına girdiler. Özellikle maskelerinin methini çok duyduğum bir marka olduğundan oldukça merak ediyorum açıkçası.


Procsin bizlere Keratinli saç şampuanı, micellar kusursuz makyaj temizleme suyu ve maske testerları göndermiş. Maskeler arasında özellikle bubble mask çok merak ettiğim bir üründü. Makyaj temizleme suyum bitmiş ve yenisini sipariş etmiştim ama o gelmeden Procsin imdadıma yetişti ve dün gece yüz yıkama öncesi makyajımı onunla temizledim. Cilde verdiği gerginlik hissini çok sevdim. Kullanıldığında kendini hissettiren ürünleri severim bu misel su da öyle bir ürüne benziyor.


Bioblas saç dökülmesine karşı onarıcı şampuan göndermiş bizler için. Ben Bioblas markasının şampuanlarını çok severek kullanıyorum ve saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum. Saçlarıma parlaklık veriyor, sertleştirmiyor, dökülmesini önlüyor ve hızlı uzamasını sağlıyor daha ne olsun. Bioblas blogger dostu firmalardan biri ve etkinliklerimizde bizleri yalnız bırakmıyor.


Bir diğer sponsor firmamız da @vpleksihome ‘du. Bildiğiniz gibi akrilik kutular denilince akla ilk gelen firmalardan biridir @vpleksihome. Akrilik kutularını zaten bir süredir kullanıyorum ve hiçbir sıkıntı ile karşılaşmadım kullandığım süre boyunca, ürün oldukça sağlam ve kolay çizilme, kırılma gibi durumlar olmuyor ki bu oldukça önemli bir durum bizler için. Etkinliğimize ise 21’li akrilik ruj kutusu gönderdiler. Tabiki bu ürün de doğruca çeyize gitti J


Otacı da blogger dostu firmalardan biri. Bizlere limonlu ve zeytinyağlı şampuan ve sabunlarından ve testerlarından göndermişler. Otacı şampuanları daha önce kullanmış biri olarak ıslak saçta güzel köpürdüğünü söylemeliyim. Şampuandan güzel bir limon kokusu geliyor daha kapağını açmadan ve saçlara verdiği temizlik hissini sevdim.


Oriflame The one 5 in 1 wonder lash mascara ile sponsorumuz olan @aytul34aktas.  Oriflame ürünlerini güvenerek sipariş verebileceğiniz bir temsilci ve çoğu etkinlikte bizleri yalnız bırakmaz. Oriflame Mascara doğal görünümlü, tek tek ayrılmış, uzun kirpikleriniz olsun istiyorsanız çok seveceğiniz bir ürün. Ben çok severek günlük makyajımda sık sık kullanıyorum.


Tresan daha önce kullandığım bir şampuan markası değil bu nedenle ürünlerini merak ediyordum. Bizlere sarımsaklı onarıcı bakım şampuanı göndermişler. Şampuanda kesinlikle sarımsak kokusu yok bunu söylemeden geçemeyeceğim.


Uriage termal suyu ile etkinliğimize sponsor oldu iyiki de oldu J o kadar güzel bir kutusu var ki daha görür görmez çok beğendim şişesini. Bu bir termal su cildi nemlendirip sakinleştirdiği söyleniyor. Bakalım benim cildimde etkisi nasıl olacak J


Peloid Pelomin cilt maskesi daha önce denemediğim bir üründü ilk fırsatta deniyor olacağım.


Termalife natural peloid mask ve testerları ile bizlere sponsor oldu. Daha önce denemediğim bir ürün olduğu için merakla deneyeceğim ürünler arasında yerlerini aldılar.


Etkinliğimize katılarak bizleri ürünleri ile ilgili bilgilendiren ve bizlere örümcek ağı yüz germe serumu, kuka pelling, testerlar, beauty tea ve kelebek falı hediye eden @estetikinternationalankara ve @doctorbstore da etkinlik sponsorlarımızdandı. Kuka peeling olarak geçen ürün ipek böceği kozası aslında ılık suda yumuşattıktan sonra parmağa takarak cilde uygulanıyor. Daha önce kullandığım bir ürün vardı ama bu markayı ilk kez deneyeceğim bakalım bu ürün nasıl. Ayrıca örümcek ağı kremi ve serumunu da oldukça merak ettiğimi söylemeliyim.


İşte etkinlik detayları bu şekildeydi. Kısa sürede kusursuz hazırlanılan bu güzel organizasyon için canlarım @glitterofbeauty, @escisemblog ve @ikizlerinmakyajı ‘na çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bizleri etkinliğimizde yalnız bırakmayan firmalara da incelikleri için çok teşekkür ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere.

1 yorum: