31 Ekim 2017 Salı

BİRMAKYAJBLOG’UN DÜZENLEDİĞİ ANKARALI BLOGGERLAR ETKİNLİĞİ

Sevgili @birmakyajblog ‘un (Yağmur) düzenlediği #birmakyajblogetkinlik hastagli buluşmamızdan bahsedeceğim bugün size.

Uzun süredir şehir dışındaydım ve Mali Müşavirlik stajı yaptığım için koşturmacalı geçen bir dönem oldu benim için. Sınavlar, eğitimler derken sonunda stajım bitti. Ankara’ya döndüğümden beri uzun zamandır buralarda olmadığım için biriken işler yapılması gerekenler derken yazımı düzenleyip sizlerle ancak şimdi paylaşabiliyorum.

Sevgili Yağmur’un düzenlediği etkinliğe yaz aylarında bulunduğum Kuşadasından gelerek katıldım ve sonrasında tekrar Kuşadasına döndüm. Bizler Ankaralı bloggerlar olarak birbirimize oldukça alıştık ve birbirimizi sevdik yalnızca etkinliklerde değil etkinlik dışında da görüşür olduk çoğu arkadaşla. Yağmurcuğum da yalnızca etkinliklerde görüştüğüm bir arkadaşım olmadığı için ve bu onun ilk etkinliği olduğundan onun için çok özel olacağını düşündüğüm için kibar davetini kırmak istemedim ve düştüm Ankara yollarına.

20 Ağustos’ta bol katılımlı bir blogger etkinliği sayesinde Ankara Batıkent’te bulunan Butikek’te buluştuk. Kimler yoktu ki bu güzel davette,



Öncelikle davet sahibemiz @birmakyajblog (Yağmur)

@glitterofbeauty (Setenay)

@ikizlerinmakyaji (Nihal)

@escisemblog (Çisem)

@ankaraetkinlik (Ayşegül)

@madamekokos_ (Selinay)

@zuhallemakyaj (Zuhal)

@yesimdedi (Yeşim)

@ojecanavari (Seda)

@nilaylifestyle (Nilay)

@modagak (Arzum)

@nihanlamakyaj (Nihan)

@nesin_blogu ( Neslihan)

@elifella (Elif)

@beautyinmelody (Ezgi)

@kucukkensarisin (Büşra)

@seplali (Feride)

Ve ben @incetopuklublog (Buket)

Sevgili @birmakyajbloga emeklerinden dolayı ve sponsorlarımıza zarif hediyelerinden dolayı teşekkür ediyorum. 

Sponsorlarımız kimler miydi? Haydi sırayla sayalım o halde;

@dermadolinkozmetik (Seranem ürünleri)

@bioblas_turkiye (Bioblas şampuan)

@ayferin.dunyasi (LR ürünleri)

@softtoplusturkiye (Softto plus ürünleri)

@dogadan_cay (Doğadan çay)

@dreamdayorganizasyon (minik hediyelik ürünler)

@cosekiz (Isolde duş jeli)

@jeunesseistanbul34 (Jeunesse ürünü)

Şimdi sırasıyla firmalardan gelen ürünleri tanıyalım.


@dermadolinkozmetik’ten gelen Seranem markalı ürünler karma ve yağlı cilt tiplerine uygun olarak geldi. Benim cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için bu durum beni memnun etti. Seranem Yüz Temizleme Köpüğü, Vücut Bakım Şampuanı, 4 Mevsim Saç Bakım Şampuanı ve Nemlendirici El Bakım Kreminden oluşan oldukça cömert bir paket göndermişlerdi. Bu markayı daha önce deneme fırsatım olmadığından bir an önce kullanmaya başlayacağım merak ettiğim ürünler arasında yerlerini aldılar hemen.

Yüz temizleme köpüğü karma ve yağlı ciltler için sebum azaltıcı etkiye sahip bir yüz temizleyiciymiş ve cildin düzgün görünmesini sağlayarak yağlı ve parlamış cilt görünümünü matlaştırıyormuş.  Vücut bakım şampuanı nemlendirici bileşenler içeren bir vücut şampuanı olarak kuru ve hassas ciltli yetişkinlerde ve 3 yaşından büyük çocuklarda kullanılabiliyormuş. 4 mevsim saç bakım şampuanı da yine nemlendirici bileşenler içeren saçların kurumasını ve kırılgan hale gelmesini önleyen ve saçların ihtiyaç duyduğu nem ve protein düzeyini sürdürmeye yardımcı olan bir şampuanmış. Nemlendirici el bakım kremi ise kuru ve çatlamış eller için anında rahatlık sağladığı söylenen yoğun bir günlük bakım kremi. Benim ellerimde ne yazık ki egzama problemi var ve kış aylarında ellerimin üst kısımları çok kuru ve pul pul bir görünüme bürünüp aynı zamanda da kuruluktan dolayı deride çatlamalar olduğu için oldukça acıyor ve zaman zaman yara bile oluyor. Bakalım bu krem benim ellerime iyi gelecek mi J


Bioblas blogger dostu firmalardan biri olarak bizi bir etkinlikte daha yalnız bırakmadı ve saçların sağlıklı uzaması ve görünmesinde oldukça başarılı olan şampuanlarından biri ile bizlere sponsor oldu. Ben bugüne kadar kullandığım Bioblas ürünlerinden memnun kaldım. Bioblas ürünleri ile ilgili yazıma blog sayfamdan ulaşabilirsiniz. Bioblasın bize gönderiği Üzüm Çekirdeği Ekstreli Saç Dökülmesine Karşı Onarıcı Şampuan saç kökünü derinlemesine besleyerek saç derisinin direncini arttırıyor ve saç tellerini güçlendiriyormuş. Bakalım kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu şampuandan da diğer Bioblas ürünleri gibi memnun kalacak mıyım J


Sevgili @ayferin.dunyasi LR temsilcisi olarak bizlere hediyeler getirdi. Benim paketimden LR Tonik, Nemlendirici Dudak Bakım Balmı, Acil Yardım Spreyi ve Aloe Veralı Diş Macunu çıktı. LR ürünlerini çok duyuyorum ve kullanan kişilerin de oldukça memnun olduklarını görüyorum. Bakalım ben de LR ürünlerinden memnun kalacak mıyımJ Her ne kadar ilk defa görmüş olsam da Sevgili Ayfer çok güler yüzlü ve işinin ehli bir temsilci ve LR ürünleri alacağınız zaman güvenebileceğinizi düşündüğüm bana güven veren bir kişi oldu.


Softto plus ise herkese bir el ve tırnak bakım kremi ve istediği tek kullanımlık maskeyi göndererek bizlere sponsor oldu. Maske yapmayı ve sonrasında cildimin kazandığı parlaklığı görmeyi seviyorum bakalım bu maskeyi de sevecek miyim. Bendeki maske Havyar Maskesi. Havyar maskesi özellikle olgun ciltler için formüle edilmiş ve cilt üzerindeki ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünün iyileşmesine yardımcı oluyormuş. El ve tırnak bakım kremini kullanan arkadaşlardan çok sevdiklerini öğrendim ama ben henüz hiçbir ürünü deneme fırsatı bulamadım ne yazık ki.


Doğadan çay da bizlere her etkinlikte güzel çayları ile sponsor olan blogger dostu firmalardan biri. Doğadan çay evimizde zaten sıklıkla kullandığımız bir marka özellikle yeşil çaylarını çok severek tüketiyorum çünkü tadı ağır olan yeşil çay Doğadan çay sayesinde artık yumuşak içimli ve tabiki çok daha keyifli. Daha önce yeşil çay denemiş ve sevmemişseniz bir de Yumuşak İçimli Doğadan Yeşil Çayı denemenizi öneririm.


Bir diğer sponsorumuz da özel günlerinizde yanınızda olan bir firma olan @dreamdayorganizasyon ‘du. Minik kutular içerisinde krem ve oje şeklinde obje ile etkinliğimizi renklendirdiler. Artık özel günlerde misafirlere hediyelik ürünler veriliyor ve bu konuda da organizasyon firmaları yardıma koşuyor. Doğum günü, nişan, söz, düğün organizasyonlarınız için firma ile iletişime geçebilirsiniz.


Jenuesse firması da son zamanlarda adını sıklıkla duyduğumuz Instantly Ageless testerı ile bizimle oldu.


Ayrıca @cosekiz de bizlere Isolde Duş Jeli yollamış. Bazı kargo aksiliklerinden ötürü paket elimize geç ulaştı. İçinde ışıltılar olan altın rengi bir duş jeli bu. Işıltılı duş jeli ilginç bir deneyim olacak çok eğlenceli görünüyor bakalım vücuttan arınması kolay olacak mı?

Sevgili @birmakyajblogcuğuma emekleri için çok teşekkür ediyorum tekrar ayrıca her birimizi düşünüp bizlere minik küpeler almış onun için de ayrıca teşekkür ediyorum.


Her blogger etkinliğinde olduğu gibi bol sohbetli kahkahalı bitmesin diye düşündüğümüz bir etkinlik geçirdik böylece ve gün sonunda yüzümde mutlu bir ifade ile tekrar dünüş yolculuğu başlamış oldu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

4 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş belli ki sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Canim benim emeğine kalemine sağlık çok güzel bir yazi olmuş iyiki geldin teşekkür ederim. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil