19 Eylül 2015 Cumartesi

MAYON KOZMETİK VOLKANİK KİL MASKESİ


Mayon Kozmetik’in ürünü olan volkanik kil maskesini diğer blogger arkadaşlarda gördüğümde ilgimi çekmişti ve mayon kozmetik saolsun bana da yolladı. Ürün gönderimi sağladıkları için firmaya teşekkür ediyorum. Öncelikle genel olarak kil maskesinden biraz bahsedelim daha sonra da bu maskenin cilt üzerindeki etkilerinden bahsedelim.


Kil maskesinin en önemli faydası cilt tonunu eşitlemede çok başarılı olmasıdır. Sivilce lekelerini ve ciltteki lekeleri giderir ve sivilce oluşumunu engeller. Ciltte deri altında kabartı şeklindeki yağları ve siyah noktaları temizler. Elbetteki bu etkiler ilk kullanımda çok ciddi düzeylerde gözünüze çarpmaz ama haftada bir kere olacak şekilde düzenli kullanımla bu etkilere ulaşmak mümkün.

Maskenin üzerinde ambalajı açmadan 5 dakika sıcak suda bekletilmesi gerektiği yazıyor. Ardından paket açılıyor ve el ya da uygun bir gereç yardımıyla cilt rengi görünmeyecek şekilde cilde yayılıyor. Her cilt tipi için farklı bekleme süreleri önerilmiş ürünün üzerindeki yazıda. (Yağlı ciltler için 20-25 dakika, normal ciltler için 15-20 dakika, kuru ciltler için 10-12 dakika)

Ben ürünü ilk kullanımda sıcak suda bekletemedim çünkü biraz acelem vardı. Paketi açmadan elimde tutarak ürünün biraz ısınmasını sağladım. Ardından paketi açtım ve içindeki maskeyi yüz ve boynuma parmak yardımıyla sürdüm. Maskenin üzerinde içine ekstra su konulması gerektiği yazmadığı için su eklemedim. Maske biraz geç kuruyor ciltte ve inanılmaz geriliyor cildiniz aynı zamanda da cildinizde karıncalanma, hafif bir yanma gibi etkisi oluyor. Ben cildimi yakan ürünleri severim daha bir temizlenmiş gibi gelir cildim. O yüzden bu maskeyi de sevdim. Maske kuruduğunda ciltteki siyah noktalar gözle görülür şekilde maskenin üzerinde duruyordu. Fakat şunu söylemeliyim ki bu kil maskesi diğer maskelere göre çok daha geç kuruyor. Çünkü içindeki kil miktarı iki kere kullanmaya bile yetecek kadar fazla e hepsini bir seferde yüzünüzde boca edince de o kadar bol malzemenin kuruması zaman alıyor.

İkinci paketi de kullanmadan önce üzerinde yazan talimatlara uymaya çalıştım. Birkaç dakika sıcak suda beklettim ve ardından kili cildime yine boşluk kalmayacak şekilde sürdüm. Bu sefer cildimde yanma gibi bir etkiye neden olmadı. İlk yaptığımda cildimin yanmasına neden olan maskeyi sıcak suda bekletmeden yapmam mı bilemiyorum.

Firma iki paket ürün göndermiş bu nedenle uzun süreli etkilerine dair bir paylaşımda bulunamayacağım. Kil maskesi benim de yeni yeni denemeye başladığım bir ürün ve ben başarılı buldum sizin de denemenizi tavsiye ederim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder