29 Mayıs 2017 Pazartesi

@escisemblog ÇİSEM’İN DÜZENLEDİĞİ BAHAR ETKİNLİĞİ

Bugün Sevgili @escisemblog ’un (Çişem) düzenlemiş olduğu #escisemlebaharetkinliği ‘nden bahsedeceğim sizlere. Mekan olarak belirlenen Antares AVM’de yer alan Big Oven’da buluştuk. Sevgili Çisem bizler için en cafenin en üst katını ayırtmıştı ve katta yalnızca biz olduğumuz için çok rahat ettik. Big Oven bizler için o gün indirimli bir fiyat uyguladı ve pasta ikramları ile bizleri şaşırttılar.





Etkinlikte kimler mi vardı?

@escisemblog (Çisem)
@ikizlerinmakyajı (Nihal)
@glitterofbeauty (Setenay)
@güzellikmeselesi (Hilal)
@ankaraetkinlik (Ayşegül)
@ebrulimakyajım (Ebru)
@nilay033 (Nilay)
@biraltıbirsifir (Burçak)
Ve ben @incetopuklublog (Buket)





Etkinliğimize sponsor olan bütün firmalara buradan da teşekkür ederek sponsor firmalara geçiyorum. Etkinlik tarihi nedeniyle 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününü de kutlamayı planlamıştık fakat Çisem’in rahatsızlığı nedeniyle biraz ertelemek durumunda kaldık. Sevgili @arzunagore2 (Arzu Hanım) 8 Mart ile ilgili çok şık magnetler hazırlamıştı. Benim güzel hediye paketimden bu magnet çıktı ve geldiği günden beri evimizde buzdolabını süslüyor her gören de bu ne güzel bir magnet diyor. Arzu Hanımın instagram sayfasını ziyaret etmenizi öneririm.


Doğadan firması da (@dogadan_cay) masa takvimi, kupa ve bitki çayları ile bizimleydi. Benim paketimden Rooibos Vanilyalı Büyülü Bohça bitki çayı çıktı. Ben bu çaydan bir paket içebildim gerisini 6 yaşındaki yeğenim o kadar çok sevdi ki gelip gittikçe bitirdi. Doğadan markası zaten herkesin evinde güvenerek kullandığı bir marka ve çok çeşitli ürün yelpazesi ile gerçekten bizleri büyülüyor.


Berrak markası da (@berrakailesi) Domates Sosu, Karışık Turşu ve Salatalık Turşusu ile ekinliğimize sponsor oldu. Turşularla ilgili özel bir anım var ve bunu sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu turşular o kadar güzel görünüyordu ki gördüğüm anda evimizde vereceğimiz nişan yemeğinde bu turşulardan da bir tabak hazırlama fikri oluştu kafamda. 29 Nisan’da nişanlandım ve soframızda Berrak Turşuları vardı. Herkes turşuyu nerden aldığımı nerde bulabileceklerini sordu ve çok beğendiler tabiki ben de. Özellikle karışık turşunun içindeki karnabahar turşusu muhteşemdi mutlaka deneyin derim yediğim en güzel turşulardan biriydi. Bundan sonra gönül rahatlığı ile alacağım bir marka.


Aspire Drink (@aspiredrinkturkiye) adını mutlaka duymuşsunuzdur. Yaban mersinli, sıfır kalori, sıfır yağ, sıfır şekerli bu içecek diet yapanlar için de serinlemek isteyenler için de uygun bir ürün. Ben iki buçuk aydır diyetisyen yardımıyla zayıflıyorum. (Diyetisyenim Duygu Öztürk Güner) Bu süreçte ürünlerin kalorilerini çok inceleme fırsatım oldu ve şunu söylemeliyim ki diet ürünler bile çok fazla kaloriye sahip. Fakat bu ürünün güzel yanı sıfır kalori olması.  Bu içeceği ilk tükettiğimde tadı çok garip gelmişti fakat artık tadı güzel geliyor bana üstelik kalori, yağ, şeker sıfır daha ne olsun. Bildiğim kadarıyla bu ürün Gratis mağazalarında satılıyor.


Yayla Bakliyat (@yaylabakliyat) bir diğer sponsor firmaydı. Hepimiz evinde Yayla Bakliyat ürünlerini beğenerek kullanıyoruz zaten. Bu aralar biliyorsunuz ki diyete yönelik bakliyat ürünleri ve farklı bir çok çeşitteki bakliyat ürünü ilgi çekiyor. Yayla Bakliyat bizlere Chia Tohumu, Beluga Mercimek, Kepekli Pirinç ve Maş Fasulyesi göndermişti. Ben maş fasulyesini çorbalarda ve salatalarda yoğunlukla kullanıyorum ve ailece çok severek tüketiyoruz. Chia Tohumu da son günlerde restorant menülerine bile girmeyi başarmış, tok tutucu özellikte bir ürün ve bu ürünü de diyetlerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Splat Diş Macunları (@splat_turkiye) düzenli olarak kullandığım ve bittikçe yenisini aldığım ürünler. Benim şansıma daha önce kullanmadığım Zencefilli olanı geldi. Her seferinde farklı bir diş macunu alıyorum bu markadan ve özellikle siyah macunları çok eğlenceli deneyin derim.


La Casa delos Aromas markasının (@clubveronique) Vanilyalı Ortam Kokusu çok severek kullandığım ve herkese önerdiğim bir koku. Ben ofiste bu spreyi kullanıyorum ve odaya giren herkes burası ne kadar güzel kokuyor diyor ve tabi ben de çok mutlu oluyorum. Bu ortam kokusunu denemediyseniz mutlaka deneyin derim piyasadaki en başarılı oda spreyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.


Yoko markası da (@yokociltbakimurunleri) Almond Face Scrub ile bizlerleydi. Ürünün bademli olması bana çok ilginç geldi badem kokulu ürünleri severim. Bu scrubı henüz deneme fırsatım olmasa da banyo sırasında yaptığım scrub cildime iyi geliyor diye düşünüyorum bu nedenle kullanmak için sabırsızlanıyorum.


Essence markası (@eczacibasitoplulugu) kozmetik severlerin en sevdiği markalardan çünkü uygun fiyatlı olmasına rağmen belli bir standardı yakalamış bir marka. Eminim her kadının makyaj çantasında bir Essence ürünü olmuştur ya da olacaktır. Kaliteyi ucuza almak istiyorsanız Essence markası tam size göre. Fotoğrafta gördüğünüz ürünler de bir Eczacıbaşı markası olan Essence’in bizlere hediyeleriydi.


Gelelim bir diğer sponsorumuz olan O’juvi markasına (@ojuviturkiye). Bu marka bir parfüm daha önce kullanmamıştım ve fark ettim ki büyük eksiklikmiş. Marka her birimize farklı kokular yollamıştı. Parfümleri etkinlik sırasında açtık ve her biri çok güzel, hafif kokulardı. Kalıcılığı da gayet başarılı şimdi parfüm dolabımın baş köşesinde bitmesin diye azar azar sıktığım bir parfümüm oldu. Kokuları mutlaka denemelisiniz eminim çok beğeneceksiniz.


Elbette bütün etkinliklerimizde olduğu gibi bol sohbetli, kahkahalı çok güzel bir gün geçirdik. Bir araya geldiğimizde saatler nasıl geçti anlamıyoruz. Sevgili Çisem’e emeklerinden dolayı, sponsor firmalara da desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

6 yorum:

  1. hepsini de güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  2. Hazir tursulara pek aliskin degilim ama bunlara bayildim ve Dogadan cay da harikaaa 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum gerçekten turşuyu çok beğendim 😍

      Sil
  3. selamlar,
    çok güzel bir etkinlik olmuş anlaşılan,sayfanızı yeni takibe aldım, bende beklerim.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet gerçekten güzel bir etkinlikti. Çok teşekkür ederim

      Sil