30 Mart 2017 Perşembe

PEPCLEAN MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ


Bugün size çok ilginç bir makyaj temizleme mendilinden bahsedeceğim. Öncelikle firmaya gönderilerinden ötürü teşekkür ederek başlıyorum yazıma.


Makyaj temizleme mendilinin markası Pepclean ama alıştığımız makyaj temizleme mendillerinden oldukça farklı bir tasarıma sahip. Pepclean markasına ait makyaj temizleme mendillerini gördüğümde inanılmaz beğendim bu nedenle. Son dönemlerde gördüğüm en ilginç ve kullanışlı ürünlerden biriydi bu mendiller. Her biri tek tek paketlenmiş olan bu mendiller bana inanılmaz kullanışlı geldi. Seyahatlerde dahi kolaylıkla taşıyabilir acaba ürünüm aktı mı korkusu olmadan rahatça çantanıza atabilirsiniz. Cildinizi, günlük ve suya dayanıklı makyajınızı derinlemesine temizleyen bu mendillerle hızlı bir şekilde sonuç alıyorsunuz.

Klasik makyaj temizleme mendilleri çoğunlukla 20’li paketler halinde üzeri yapışkanlı paketlerde satılırlar ve birkaç kullanımdan sonra yapışkan tutmamaya, mendiller kurumaya başlar. Alıştığımız makyaj temizleme mendillerinin aksine Pepclean marka makyaj temizleme mendilleri ile böyle bir sorun yaşamıyorsunuz.

Mendiller kutularının içinde kuru şekilde beklediğinden bakteri üremiyor ve bizlere hijenik bir kullanım olanağı sunuluyor. Sıkıştırılmış tablet mendil olarak tanımlanan bu mendiller %100 doğal ağaç ve selülozdan üretilmiş ve alkol, paraben içermiyor. Ürünle makyajımı temizlediğimde cildimde herhangi bir yanma ya da iritasyon olmadı ve makyajımı oldukça iyi temizledi. Elbette ben makyaj temizleme konusunda çok hassas olduğum için hangi ürünle cildimi temizlersem temizleyeyim sonradan yüzümü sabunla yıkıyorum. O konuda takıntılı denilebilecek kadar hassas olduğumu söylemeliyim.


Marka “bir tık’la cildini ve makyajını temizle” sloganı ile yoluna devam ediyor. Henüz ürünü görmemiş olanlar için bu sloganı biraz açayım J Ürün kutusunun üzerindeki kısma parmağımızla bastırıyoruz ve başta kuru olan mendil kutunun içindeki sıvı ile ıslanıyor ardından asansörlü sistemi ile kendiliğinden yukarı doğru çıkıyor. Bize kalan mendili açıp cildimizi temizlemek.

Harika bir tasarım harika bir çıkış. Ben bu ürünü çok sevdim sizlere de denemenizi öneririm. Ürüne www.dermahome.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…


4 yorum:

  1. artık her şeyin kolayını buluyorlar denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. bir kaç videosunu izlemiştim gerçekten çok başarılı gibi :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sağlıcakla kalın 💕💕

    YanıtlaSil