15 Mart 2017 Çarşamba

25 OCAK 2017 SUSHICO DAVETİ


Sevgili @ankaraetkinlik ve @oburcan’ın daveti ile Panora Suchico’da buluştuk. (@sushicotr) Sushico Türkiye’nin en büyük Uzakdoğu zinciri sloganıyla 1997 yılından beri bizleri Çin, Japon ve Thai mutfağı ile buluşturuyor. Catering hizmeti de veren firma kaliteden ödün vermeden yeni şubeleriyle Uzakdoğu lezzetleri ile damaklarımızı şenlendirmeye devam ediyor.


Daha önce sushi yemeye cesaret edememiş biri olarak Sushico’daki davet ilgimi çekti. Alanında isim yapmış hatta en iyi olarak gösterilen bir restoranttan bahsediyoruz elbette sushi denemek için en uygun yer bu mekandı. Ben de bu davete büyük bir zevk ve merakla teşrif ettim.

Sushico online sipariş de alan bir restoran bu arada. Menüye internet sitelerinden ulaşabilir siparişinizi de sayfada bulunan linke tıklayarak verebilirsiniz. www.sushico.com.tr adresinden siteye ulaşabilirsiniz.

Gelelim davet günü neler yaptığımıza…

Panora AVM Teras Katta bulunan Sushico’ya gittiğimizde Sevgili @ankaraetkinlik ve @oburcan bizleri güler yüzle karşıladı. (AVM girişinde restorantların olduğu kısma teras deniliyor) Sushico ekibi de oldukça güler yüzlü ve işinin ehli olduğu belli olan kişilerdi.


İlk olarak Tatlı Ekşi Çorba geldi. Tadı oldukça ilginçti, şimdiye kadar içtiğim hiçbir çorbaya benzemiyordu. Yoğun kıvamlı, içinde tavuktan soya fasulyesine kadar bir çok malzeme olan değişik bir çorbaydı. Benim damak tadıma çok uygun olduğunu söyleyemeyeceğim ama ilginç olduğu kesin.


Bu arada Edamme geldi masaya ve beni çok memnun etti. Edamme yeşil soya fasulyesi demek, üzeri tuzlanmış olarak kabuklu şekilde servis edilir kabuklarından ayıkladığınız fasulyeyi yersiniz. Oldukça lezzetlidir ve en sağlıklı çerez olduğu da söylenir.


Biz Edamme yiyerek keyifli sohbetimize devam ederken masaya California Roll geldi ve elbette hepimiz tabak bozulmadan fotoğraflamaya çalıştık her zaman olduğu gibi. Ardından çubuklar yardımıyla tabaklarımıza aldık. California roll üzeri havyarla kaplı bir çeşit sushi ve lezzetli olduğunu söylemeliyim. Benim için başlangıç olmasına rağmen gayet rahatlıkla ve severek yedim. Ağzınıza attığınız sushiyi çiğnerken havyarların ağzınızda patlayışı oldukça ilginç.




Ardından masaya İstanbul Roll ve Philadelphia Roll geldi. Her ikisi de panelenmiş sushilerdi ve çok lezzetlilerdi. Şimdiye kadar neden cesaret edemediğimi sordum kendime. Eğer sushi yemediyseniz ilk deneyiminizi Sushico’da yaşamanızı tavsiye ederim. Bugüne kadar yemediğinize pişman olabilirsiniz.


Ardından gelen Tatlı Ekşi Soslu Tavuk panelenmiş yumuşacık tavuklarla yapılmıştı ve lezzeti oldukça güzeldi. Ama özellikle panelenmiş sushilerin tadı daha çok damağımda kaldı. Yazıyı yazarken bile içimden ilk fırsatta Sushico’yu tekrar ziyaret etmeliyim diye geçiyor.


Yeşil Soğanlı Dana Eti et severlerin favorisi olacak lezzetlerden biri. Ben bu yemeği denemedim çünkü kırmızı et yemiyorum ama yiyenler oldukça lezzetli olduğunu söyledi. Dana eti ile yeşil soğandan yapılmış bu yemek göz dolduruyordu gerçekten yeşil soğanların görünüm olarak ete bu kadar yakışacağını düşünmezdim.


Karidesli Noodle geldiğinde çok sevindim çünkü karidesi çok severim fakat tam pişmiş olarak ama bu karidesler birkaç dakika sotelenmişlerdi maalesef. Birçok restorantta karidesler benim çiğ olarak nitelendirdiğim ölçüde pişmiş olarak gelir sofraya fakat ben tam pişmiş olmasını tercih ediyorum.


Yemek ziyafeti son olarak Sebzeli Pilav ile nihayete erdi. Sebzeli Pilav oldukça lezzetliydi onu da çubuklarla yeme çabalarımızdan sonra Uzakdoğuluların neden zayıf olduklarını anlamıştık.


Sushico’nun bizlere verdiği yemek ziyafetinin ardından midelerimizi ve ruhumuzu rahatlatacak olan Yaseminli Yeşil Çay girdi devreye. Çaylarımızı da içtik ve sohbetimize devam ettik.


Çok güzel bir deneyim oldu benim için ve ilk etapta pişmiş sushi denemiş olmak sushi önyargımı yıkmamı sağladı. Artık sushi yemek istersem ya da Uzakdoğu mutfağı lezzetlerinden istersem tek adresim Sushico olacak. Kesinlikle bu restoranta gitmenizi tavsiye ederim ben çok memnun kaldım hizmet, kalite ve yiyeceklerden.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder