24 Aralık 2016 Cumartesi

29 EKİM ANKAMALL GOLDEN ROSE KIOSK ETKİNLİĞİ


29 Ekim’de sevgili @nesneslis’in (Neslihan) daveti ile Ankara Ankamall Golden Rose Kioskunda Ankaralı Bloggerlar olarak toplandık. (Bildiğiniz gibi Golden Rose %100 Türk sermayeli bir kozmetik firması.) 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı ve Ankara YHT Garı açılışı nedeniyle bütün yollar kapalıydı ve organizasyon başladıktan neredeyse 1 saat sonra varabildim etkinliğe. İki saatlik trafik çilemin ardından bizler için hazırlanmış bir organizasyonda olmak beni rahatlattı ve mutlu etti.


Kiosk Önündeki alanda oturmak için banklar vardı ve bankların önündeki sehpalara da bizler için atıştırmalıklar ve içecekler hazırlanmıştı. Kiosk çalışanları son derece güler yüzlü yaklaşımlarıyla bizleri rahat ettirmeye çalıştılar. Ben geciktiğim ve arkadaşlar ürün fotoğraflarını çekerken orada olamadığım için görevlilerden ürünleri tekrar çıkarmalarını rica ettim ve fotoğraflarını çektim. Yeni ürünler bir harikaydı. Golden Rose standlarına ve mağazalarına uğramanızı öneririm. Özellikle metalik rujları çok ilgimi çekti. Ben metalik, simli yapıdaki rujlardan hiç hoşlanmam ama bu rujlardan mutlaka alacağım çok hoşuma gitti.




                    


Golden Rose mağazalarında ürün alışverişi yaptığınızda ücretsiz makyaj uygulaması yaptırabildiğinizi biliyor muydunuz? Peki yalnızca Ankamall Golden Rose Kioskunda ürün alışverişi yapmasanız bile ücretsiz makyaj uygulaması yaptırabildiğinizi biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum bu sayede öğrenmiş oldum.


Veeeee Golden Rose bizler için şık paketler hazırlamıştı. Şimdi de paketin içinden neler çıktı ona göz atalım.


Sarı maske şeklinde gördüğünüz ürün bir göz maskesi. Bu ürün kuru göz çevresini nemlendiren, baş ağrısına iyi gelen ve sinüsleri rahatlatan özelliğe sahipmiş. Şiş gözler üzerine uygulandığında rahatlatma özelliği olduğu ifade ediliyor. Bu maske kullanılmadan 1 saat önce buzlukta bekletiliyor ve göz çevresine uygulanıyor. Ben uyguladım kesinlikle rahatlama sağlıyor. Aslında bu ürünü kullanırken ruhen de hazırladım sanırım kendimi J gözlerimi kapatıp ürünü gözlerime uyguladığımda son derece huzurlu hissettiğimi söylemeliyim.


Mousse Foundation mat görünüm sağlayan köpük yapıda bir fondöten. Ürünün numarası 01 ve oldukça açık bir ton bu nedenle ten makyajımda direk kullanmam mümkün olmadı. Koyu renkteki fondötenimle karıştırarak uyguladım ancak yine de renk uyumunu sağlayamadım ne yazık ki cildimde çok yapay durdu. Açık tonda olduğu için gözaltlarıma uygulamayı denedim ama gözaltlarımda da kalıp gibi durdu. Fondotenle pek anlaşamadık ne yazık ki.


Metallic eye liner ise lila renkli bir eye liner ve numarası 03. Metalik, çabuk kuruyan bir yapısı var. Eye linerları nadiren kullanan biri olmama rağmen bu ürün hoşuma gitti. Çok kolay dağılmadığını da eklemeliyim.

Gelelim üzün zamandır Golden Rose standlarında gördüğüm ve şıklığıyla çok hoşuma giden bir ürüne. Luxury rich color lipgloss nar çiçeği kırmızı arası tonda bir gloss. Üzerinde gördüğünüz rengi bir fırça darbesiyle dudağınızda görüyorsunuz. Oldukça güzel renk veren parlak yapıdaki bu ürün mat ruj sevmeyenler için ideal.


Express dry oje ise pembe tonunda bir oje ve numarası 43. Gerçekten oldukça hızlı kuruyor. Yaz aylarında pembe tonlarında oje kullanmayı seviyorum. Bu oje de hem rengiyle hem de hızlı kuruma özelliğiyle yaz ojelerim arasında yerini aldı.


İşte bu etkinliğin detayları da böyleydi. Sevgili Neslihan’a ve Golden Rose Ankamall ekibine tekrar teşekkür ediyorum.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder