9 Kasım 2016 Çarşamba

15 EKİM CUMARTESİ PİNO KOZMETİK VE @NILY21’İN ORGANİZASYONUYLA GERÇEKLEŞEN ANKARA BLOGGER BULUŞMASI


15 Ekim Cumartesi günü Ankaralı bloggerlar sevgili @nily21’in (Nilgün) davetlisi olarak @pinocosmetic’te (Bahçelievler Pino) toplandık. Pino Kozmetik 1991 yılından beri, 25 yıldır kozmetik sektörünün içinde olan, Ankara’da 16 mağazasıyla, 80000 ürün çeşidiyle hizmet veren bir firma.




Etkinlik Bahçelievler 7. Cadde’de gerçekleşecekti. Bahçelievler 7. Cadde park konusunda sıkıntı yaşayabileceğiniz bir yer. Arabanızı park edip geri döndüğünüzde çekildiğini ya da ceza yazıldığını görmeniz mümkün bu nedenle park konusu içime dert olmuştu ancak daha sonra bir etkinliğe daha katılacağım için Pino’ya da arabayla gitmek zorundaydım. Pino Kozmetiği aradım ve arabayla geleceğimi söyledim ve bana park yeri ayarlamalarını rica ettim. Pino kozmetiğin önüne geldiğimde bir görevli beni bekliyordu ve arabamı güvenli bir yere çekmemi sağladı. Öncelikle bu ilgilerinden dolayı Pino Kozmetik çalışanlarına teşekkür ediyorum ardından da etkinlikte bizlere gösterdikleri güler yüz ve ilgiye teşekkür ediyorum. Pino kozmetik’ten alışveriş yapacaksanız ve araba konusunda sıkıntılıysanız aradığınızda size yardımcı olacaklarına eminim.


Pino Kozmetik Cebeci Cadde mağazası evime 50 m mesafede o yüzden bir ihtiyacım olduğunda sıklıkla uğradığım bir kozmetikçi. Pino Kozmetiğin en sevdiğim yanı aklınıza bile gelmeyecek şeyleri rahatlıkla bulabiliyor olmanız. Ben birçok kozmetikçide arayıp bulamadığım bir ürünü Pino Komzetik’te bulmuş ve bu şekilde ilk alışverişimi yaptıktan sonra abonesi olmuş biri olarak Pino Kozmetiği sevdiğimi söylemeliyim.



Pino Kozmetik Beyu, Monteil, Makeup Factory, Barbara Bord gibi başka yerlerde bulamayacağınız markaları bulabileceğiniz ve daha birçok ürün çeşidini görebileceğiniz, ürün çeşitliliği fazla olan bir mağaza.

           


Neyse gelelim buluşma detaylarına... Pino kozmetik Bahçeli 7. Cadde mağazası önü kokteyl tarzında bizler için süslenmişti, kuru pasta çeşitleri, içecek çeşitleri vardı bolca. Merak ettiğimiz ürünleri denememiz için stand vardı ayrıca. Ardından içeri girdik ve içerde Cecile Beauty’den Fatma Hanım bize ürünleriyle ilgili bilgi verdi, ardından da Pino Kozmetik görevlisi başka bir arkadaş bizi diğer ürünlerle ilgili bilgilendirdi.

                     

Ben etkinlikten erken ayrılmak zorunda kaldım çünkü başka bir etkinliğe daha yetişecektim.  Pino Kozmetikte etkinlik sona erdiğinde Havelka’ya geçildi ancak ben o kısımda ne yazık ki çok istememe rağmen bulunamadım. Daha önceden tanıdığım bloggerlarla görüşmek, tanımadığım birçok bloggerla da tanışma fırsatı bulmak her şeye değerdi.

Pino Kozmetik etkinliğe katılan bloggerlar için çeşit çeşit hediyeler hazırlamıştı. Hediyeleri akşam eve gittiğimde inceleme fırsatı buldum ve çok mutlu oldum çünkü denemediğim ürünleri deneme fırsatı bulacaktım böylece.


Hediye edilen ürünler şu şekildeydi: Garnier nem bombası ferahlatıcı kağıt yüz maskesi, Beyu soft liner göz kalemi, Sheida myscara all in one mascara, Procsin yüz temizleme köpüğü, Procsin temizleme suyu, Cecile süper volume effect mascara, Pure + makyaj süngeri, Pure + saf doğal ipek kozası, Cecile island of gods jeju powder, Loreal volume million lashes mascara, Alix Avien dipliner, Beyu beauty queen volume mascara, Malu Wilz seyahat boy ürün seti (temizleme köpüğü, tonik, nemlendirici)

Ürünlerden denediklerim ve henüz denemediklerim var elbette. Öncelikle en çok ipek kozalarını merak ediyorum ama henüz deneme fırsatı bulamadım. Beyu göz kalemini çok sevdim yumuşak, kolay sürülebilir, alerjik reaksiyona neden olmuyor (gözlerimde alerji olduğu için bazı ürünler beklenmedik şeylere sebep olabiliyor ama bu üründe bir sorun yaşamadım) Beyu mascara favori mascaralarım arasına kolaylıkla girdi, mutlaka denemenizi öneriyorum. Cecile pudra fazla ışıltılı olmakla birlikte yüzünüze sürdüğünüzde ışıltı göze batmıyor. Loreal ve Cecile mascaralar da oldukça başarılı. Son dönemlerde denediğim en iyi mascaralar bunlar diyebilirim, her biri birbirinden güzel J Bütün ürünleri büyük bir keyifle kullanacağım ve elbette instagramda paylaşımlarım sürecek kullandıkça.

Son olarak bu  güzel etkinlik için öncelikle @nily21’e (Nilgün) ardından da etkinlikte emeği geçen bütün Pino Parfümeri çalışanlarına teşekkür ediyorum. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder