9 Ekim 2016 Pazar

FARMASİ ÜRÜNLERİ


Bu yazımda sevgili instagram arkadaşım @mervelifarmasi ‘nin cömert gönderisi olan ürünlerden bahsedeceğim. Sevgili Merve son dönemde yıldızı oldukça parlamış olan Farmasi ürünlerinin temsilciliğini yapıyor. Instagram üzerinden kendisiyle iletişime geçip Farmasi ürünlerini siz de deneyebilirsiniz.


Ürünler şunlardı:
Farmasi Botanics Adaçayı Özlü Saç Güçlendirici Şampuan
Farmasi Sarımsak Sabunu
Farmasi BB Krem
Farmasi True Color Lipstick 44 numara
Ve 6 adet Farmasi tester boy ürün


Farmasi’nin adaçaylı şampuanı zayıf ve cansız saçlar için üretilmiş saçları kökten uca güçlendirmeyi ve yıpranmalara karşı korumayı, saçlara hacim ve canlılık kazandırmayı vadediyor. Şampuan saçlarıma iyi geldi bence saçlarım daha canlı oldu ve parlaklığı da arttı kullandığım sürede. Bir daha alır mısın diye sorarsanız cevabım alırım olur. Şampuan 500 ml’lik bir ambalaja sahip.

Şampuanın üzerinde içinde renklendirici, paraben ve silikon olmadığı yazıyor. Ancak ne yazık ki zararlı kimyasalların bir kısmı kullanılmazken onların yerine konulan kimyasallar da en az onlar kadar zararlı. Firmalar bu konuda daha duyarlı olmalı ürün içeriğine değindiğim yazılarımda bu konudan bahsediyorum her seferinde. Sağlık Bakanlığı onaylı ürünlerin içerikleri belirli oranlara sadık kalınarak oluşturuluyor ve zararlı kimyasallar sağlığı tehdit etmeyeceği tespit edilmiş belirli ölçülerden daha fazla kullanılamıyor. Ancak bence bu bir çözüm değil ve firmalar doğal içeriklere yönelmeli ve insanlar da sağlığını tehdit edebilecek herhangi bir şeye karşı daha duyarlı olmalı.


Farmasi Sarımsak Sabunu benim saçlarım için kullandığım ilk sabun oldu ve yadırgadım tabiki sabunla saçlarımı yıkamaya alışkın olmadığım için :-) Bu sabun saç dökülmelerine karşı etkili ve tüm cilt tiplerine uygun. Sarımsak sabunu denince ıyyy dediğinizi duyar gibiyim :-) ben de böyle düşünüyordum ama kesinlikle sarımsak kokusu almıyorsunuz. Sabunun saç dökülmelerini önlemeye yardımcı olduğu, saç diplerini güçlendirerek saçların sağlıklı uzamasını sağladığı yazıyor ürünün kabında. Sarımsak sabunuyla saçlarımı yıkadığımda inanılmaz temiz hissettim saçlarımı tek kelimeyle gıcır gıcır oldu :-) Ancak ne yazık ki saçlarımı sertleştirdi ve matlaştırdı. Sabunların saç üzerinde böyle bir etkisi varmış genel olarak, saçlarını sabunla yıkayan birkaç kişiden aldım bu bilgiyi. Eğer saçlarınız için sabun kullanıyorsanız bu sabunu önerebilirim bu durumda :-) Verdiği temizlik hissinden çok memnun olacağınızı garanti edebilirim. Ama size bu sabunu cilt temizleme konusunda kesinlikle öneriyorum. Sabah akşam yüzümü bu sabunla yıkadığımda oldukça temizlenmiş, arınmış hissediyorum ve karmadan yağlıya cildime kesinlikle iyi geldiğini söylemeliyim.


Gelelim Farmasi True Color 44 Numaralı Ruja :-) Bu ruj bordo tonunda bir ruj, yumuşacık sürümü beni oldukça mutlu etti çünkü kesinlikle çizgilere dolmuyor pürüzsüz duruyor. Kalıcılığı da normal rujlarla kıyaslanınca oldukça güzel. Bu ruju severek kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Ben aynı rujun iki farklı rengini daha aldım ve çok memnunum. Tekrar tekrar alabileceğim bir ruj.


Ve tabiki herkesin büyük bir beğeniyle kullandığı Farmasi BB Krem. Krem diğer BB’lere göre oldukça yoğun kıvamlı. Kremin orta ve açık seçenekleri var cilt tonunuza göre seçebileceğiniz. BB krem diğer BB kremlerle kıyaslanınca oldukça iyi kapatıcılığa sahip. Benim cildim karmadan yağlıya ve ben BB krem kullandığımda mutlaka cildimde ufak sivilceler oluşuyor. Bu nedenle genel olarak BB kremlerden uzak dururum. Bu kremi bir hafta on gün aralıklarla kullandım pek yağlanma ve parlama yapmıyordu ancak kullandıktan sonra cildimde bir iki tane ufak sivilce çıkıyordu ben de bu kremden kaynaklandığına ihtimal vermemiştim çünkü kullanan herkes oldukça memnun bu kremden. 

Bir gün dedim ki bu gün iyice inceleyeceğim cildimde yine sivilce olacak mı ona göre kremle ilgili net bir fikre ulaşacaktım. Ve gün sonunda yüzümde iki yeni sivilce vardı. Herkesin çok memnun kalarak kullandığı bu BB ne yazık ki benim cildime uymadı. Eğer BB krem kullanıyorsanız, cildiniz kuru ve karma yapıdaysa bu kremden memnun kalabilirsiniz ama yağlı ya da yağlıya dönük bir cilde sahipseniz nemlendirme özelliğinden kaynaklanan bir yağlanma olabilir sizde de.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

4 yorum:

  1. Yazının sonrasında Farmasi'yi daha da merak ettim, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse ilk fırsatta denemelisin canım benim ❤

      Sil
  2. farmasiden çok olmasa da bir kaç ürün kullandım ve hep memnun kaldım. bb yi denedim fakar açığı bile bende koyu durduğu için cc yi aldım. cc den çok memnunum, en sevdiğim cc oldu hatta. eline sağlık canım benim =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beklentimin üzerinde bir markaymış Farmasi genel olarak ürünleri beğendiğimi söyleyebilirim canım ama bb kremlere karşı cildimin ayrı bir hassasiyeti olduğu için ne yazık ki kullanamıyorum ve dolayısıyla cildimde sivilcelenme yaptı. Genel olarak bb ve cc kremiyle ilgili çok olumlu yazılar okuyorum. Okuduğun için teşekkür ederim canım benim :-)

      Sil