4 Eylül 2016 Pazar

BALMY NATUREL ÜRÜNLERİ: BAMBU KETEN MASAJ ELDİVENİ, MAGIC MITT MAKYAJ VE YÜZ TEMİZLEME ELDİVENİ, TWIST BAŞ HAVLUSU, AT KILI MASAJ ELDİVENİ


Merhaba, bugünkü yazımda Balmy Naturel’den gelen ürünlerden bahsedeceğim. Balmy Naturel ürünleri kozmetik marketlerde sık sık karşıma çıkan merak ettiğim ürünlerdi, bu nedenle firmaya cömert gönderimleri için teşekkür ediyorum. Firmanın gönderdiği pakette Bambu keten masaj eldiveni, makyaj ve yüz temizleme eldiveni, at kılı masaj eldiveni ve baş havlusu vardı. Şimdi de teker teker ürünleri anlatmaya başlayayım.


Balmy Naturel bambu keten masaj eldiveni yumuşak dokulu ve günlük banyolarınızda kullanabileceğiniz bir ürün. Eldiven şeklindeki ürünlerin kullanımı zor geliyor bana ama banyoda kullandığı ürünün eldiven şeklinde olmasını tercih edenler de var. Ben eldiven gibi elime geçirerek kullanmadım. Banyo sırasında duş jelini eldivenin üzerine dökerek cildime uyguladım. Ürün oldukça yumuşak olduğu için cildi çizmeden yıkama olanağı sağlıyor. Banyo sırasında vücuda masaj yaparak yıkanmanın çeşitli olumlu etkileri var cildimize. Öncelikle cildi sıkılaştıran, esnekliğini arttıran, selülit oluşumunu ve cilt problemlerini azaltan etkileri oluyor masajın. Peeling etkisi de yaratan masaj gözeneklerin açılmasına yardımcı oluyor. Yüzümüze uygulayacağımız masaj da yine cildimizin sıkılaşmasını, gerginleşmesini, cilt problemlerinin azalmasını sağlıyor aynı zamanda da kırışıklıkların azalmasını sağlıyor. Cildimiz problemliyse mutlaka bir cildiye uzmanına danışmakta fayda var kaş yapalım derken göz çıkarmamak lazım tabi.


Magic Mitt makyaj ve yüz temizleme eldiveni yalnızca eldiveni ıslatarak makyajınızı hiçbir ürün kullanmaya gerek kalmadan çıkarma olanağı sağlayan mikrofiber bir eldiven. Yalnızca makyajlı cildinize de uygulamanız gerekmiyor. Bu eldivenle günlük cilt temizliğinizi de yapabilirsiniz. Bu eldiven yumuşak yapılı, cildi çizmeden temizleyen bir yüz yıkama yardımcısı. Tüm cilt tiplerinin kullanabileceği, kimyasal madde içermeyen, antialerjenik bir ürün olduğunu da belirtmem gerek. Bu ürünü de diğer ürünün aksine eldiven gibi kullanmak hoşuma gitti. Her tür makyaj malzemesini kullanarak yaptığım yoğun bir makyajı bu eldivenle rahatlıkla temizledim. Ancak ilk kullanımda göz makyajı temizliğinde bu ürünü kullanmamıştım. İkinci kullanışımda da göz makyajı temizlemede denedim bu nedenle. Benim gözlerim ve göz çevrem aşırı hassastır ve makyajımı çıkarırken göz çevremi biraz tahriş ettim, o gün hafif kızarmış gözlerle gezdim. Ben göz makyajında tekrar kullanmayı düşünmem ama cilt temizliğinde ve makyaj temizliğinde kesinlikle kullanacağım bir eldiven olduğunu söylemeliyim. Çok iyi düşünülmüş bir ürün düşünsenize hiçbir kozmetik ürün kullanmadan makyajınızı temizleme olanağı sağlıyor size, üstelik temizliyorda.


Balmy Naturel Twist baş havlusu ise üzerindeki 4 kat daha emici yazısı ile dikkatimi çekti çünkü daha önce benzer bir ürün kullanmış ancak memnun kalmamıştım. Bu nedenle bu ürüne biraz önyargıyla yaklaştım diyebilirim. Saçlarımı yıkadıktan sonra sular damlarken bu baş havlusu ile sarıyorum. Saçlarımı öne atıyorum başımın arkasından havluyu geçiriyorum ve büküyorum ardından arkadaki ufak lastiğe havlunun ucunu geçiriyorum ve havlu saçımdan ben çıkarmadan düşmüyor. Banyo sonrası saçlarınızda havlu ile bir süre dolaşıyorsanız bu ürün kurtarıcınız olacaktır. Giderek incelen dizayna sahip, mikrofiber dokulu bu havluya önyargıyla yaklaşmama rağmen artık saç havlusu olarak çokta severek kullanıyorum. Bu havluyu yalnızca saçınızı yıkadığınızda kurutma amaçlı değil aynı zamanda saçlarınızı boyadığınızda, saçlarınıza bakım yaptığınızda da kullanabilirsiniz.


Balmy Naturel at kılı masaj eldiveni ise %100 doğal at kılından yapılmış bir masaj eldiveni. Bu eldiven günlük banyolarınızda kullanabileceğiniz bir yapıda değil, sert bir dokusu var. Haftada bir ya da iki krem, yağ ya da duş jeli ile uygulayabileceğiniz bir ürün. Özellikle selülitle savaşıyorsanız mutlaka kullanmanızı öneririm. Ben bu ürünü kullandığımda cildime verdiği yumuşaklığa, pürüzsüzlüğe hayran kaldım. Bu ürün vazgeçilmezim oldu diyebilirim rahatlıkla. Bu eldivenle cildinize yapacağınız masajın kan dolaşımını hızlandıracağı, selülit oluşumunu engelleyeceği yazıyor arkasında. Haftada iki ya da üç kere banyo öncesinde uyguladığım krem ile cildimi yumuşatıp bu eldivenle masaj yapıyorum bana geldiği günden beri ve çok memnun kaldım.

İşte balmy naturel ürünleriyle ilgili yorumlarım bu şekilde, firmanın ürünleri oldukça başarılı ve kullanışlı. Bu nedenle düzenli kullanacağım ürünler arasında yerlerini aldılar. Bu ve daha bir çok balmy natürel ürün çeşidini kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

2 yorum: