17 Temmuz 2016 Pazar

LİLAKUTU’DAN GELEN BARIELLE OJE


Lila kutu’dan gelen Barielle Oje’den bahsedeceğim size bu yazımda. Öncelikle firmaya teşekkür ediyorum. Ojenin tarihiyle ilgili ilginç bir bilgi paylaşayım sizinle. Oje tarihi Antik Mısıra kadar uzanıyor. Mısırlıların tırnak renklerini toplumsal sınıfları ayırmak için kullandığını biliyor muydunuz? Asiller kırmızı, bordo gibi tonları kullanırken alt sınıfın yalnızca donuk tonlarda tırnak boyası kullanmasına izin veriliyormuş.


Barielle markası el ve ayak bakım ürünleri olan bir marka. Lilakutu’nun hediyesi olan ojenin ismi Wool You Marry Me, bordo tonunda, oldukça güzel renkli bir oje.

Ben sürekli ellerimi yıkarım ve hiçbir oje iki günden fazla dayanmaz bana o yüzden iki günde bir oje değiştiririm. Sanırım artık alışkanlık oldu iki günde bir oje değiştirmek bu nedenle Bareielle ojeyi de iki gün kullandım ve değiştirdim. Ancak oje kaliteli ve güzel bir oje.



Yukarıdaki fotoğraflar ojenin tek kat sürülmüş halini gösteriyor.

Aşağıdaki fotoğraf ojenin çift kat sürülmüş halini gösteriyor.


Ben ojeleri iki kat sürmeyi tercih ediyorum çünkü renk daha belirgin oluyor çift kat sürüldüğünde. Bu ojeyi de aynı şekilde sürmeyi tercih ettim çünkü tek katta tam kapatıcılık sağlamıyor.

Barielle ojelerin içinde zehirli kimyasallar olan dibutyl phytalate, formaldehyde ve tolüen bulunmuyor. İçinde zehirli kimyasal olmadığından tırnağın katmanlarına zarar vermediği ve hamileler tarafından da rahatlıkla kullanılabileceği ifade ediliyor. Gelelim bu kimyasallara;

Dibutyl phytalate: Avrupa’da kullanımı yasaklanmış ancak Türkiye’de hala kullanılan bir madde olan dibutyl phytalate çözücü, koku, plastik, cila gibi ürünlerin içinde bulunan bir maddedir. Üreme ve sinir sistemini etkilemekte ayrıca akciğerde tahrişe neden olmaktadır.

Formaldehyde: Ciltle temasında kimyasal yanık, kabartı gibi etkileri olan bir maddedir. Bu maddeye aşırı miktarda maruz kalan kişilerde solunum yetmezliği görülmektedir.

Tolüen: Vertigo, felç, körlük ve daha birçok hastalığa neden olan bu madde boya, plastik, uçak yapıştırıcısı olarak kullanılmaktadır.

Ojelerde kullanılan bu kimyasalların Barielle ojelerde olmadığını duymak ve hamilelerin dahi kullanabileceği bir oje olduğunun ifade edilmesi beni memnun etti.

Lila kutu kozmetik ürünler satan ve farklı markaların ürünlerine ulaşabileceğiniz bir site. www.lilakutu.com adresinden yalnızca bu ojeyi değil daha birçok markanın bakım ürünlerine ulaşabilirsiniz. Barielle ojenin bu rengi ve başka renkleri lilakutu internet sitesinde 27.51 TL’den şu an satışta denemek isteyenlere duyurulur.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder