8 Temmuz 2016 Cuma

BST INTERNATIONAL BAKIM SABUNLARI


Bst Interational markasından gelen çeşitli aromalardaki bakım sabunlarından bahsedeceğim bu yazımda. Firma üzüm çekirdeği yağlı, kayısı çekirdeği yağlı, hindistan cevizi yağlı, nar çekirdeği yağlı bakım sabunlarından göndermişti denemem için, üstelik sabunları tanıtan bir yazı da vardı paketin içinde. Ben de öncelikle teşekkür ederek başlıyorum yazıma.

Bst International Sabunlar banyo sabunundan biraz daha küçük boyutta, renkleri beyaz. Kokuları birbirinden çok farklı değil ancak çok hoş kokuya sahipler. Ben ellerimi değişik sabunlarla yıkamayı severim, bu nedenle bu sabunlar da oldukça ilgimi çekmişti.


Üzüm çekirdeği yağı Omega 3 ve Omega 6 kaynağıdır. Anti-aging etkisine sahiptir.

Kayısı çekirdeği yağı Omega 9 kaynağıdır ve E vitamini içerir. Kayısı çekirdeği yağının cildi yumuşatma ve pürüzsüzleştirme özelliği vardır.

Hindistan cevizi yağı özellikle saç ve tırnak bakımında kullanılan antibakrteriyel ve antiseptik özelliğe sahip bir yağdır.

Nar çekirdeği yağı C vitamini kaynağıdır. Antioksidan özelliğe sahiptir. Anti-aging etkisine sahip bir yağdır.

Bst International Bakım Sabunlarının içeriğindeki yağlar %100 doğal, katkısız, ilk soğuk sıkım, rafine edilmemiş yağlardır.

Sabunların içeriğindeki aromatik yağlar değişmekle birlikte diğer içerikleri birbiriyle aynı. Sabunların içeriğinde bulunan tetrasodium edta deri tahrişine neden olabilen zehirli bir kimyasaldır. Benim yazılarımda özenle değindiğim bir konudur zararsız içerik konusu. Firmaların ürün içerikleri konusunda daha duyarlı olmaları gerektiğini düşünüyorum.


Bst International Bakım Sabunları ile ellerimi yıkadığımda dikkat ettiğim önemli bir konudan bahsedeyim. Ben sabunla ellerimi yıkadığımda elimde tortu bırakıp bırakmamasına çok dikkat ederim. Bu sabunlarla ellerimi yıkadığımda sabun elimden kolayca arındı ve ellerimi yıkadıktan sonra mis gibi kokusu kaldı geriye. Dört sabunu da kullandım ancak kutularını yazı yazarken lazım olabileceği için saklamıştım. Sabunların kutuları içi boş olmasına rağmen mis gibi kokuyor bu nedenle dolabıma koyacağım koku vermesi için. Sizin de aklınızda olsun bu sabunlardan alır, kullanırsanız kutularını dolabınıza koku vermesi için kullanabilirsiniz. 


Bu sabunları tekrar kullanmayı düşünür müyüm? Cevabım kesinlikle evet çok severek, memnun kalarak kullandım bu ürünleri.


Firmanın bir internet sitesi var www.bstdogalurunler.com . Siz de bu internet sitesini ziyaret ederek ürün çeşitlerini inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. Sabunların tanesi 5 liraya satılıyor ve 100 lira üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz oluyor.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder