28 Mart 2016 Pazartesi

VISSMATTE ULTRA YOĞUN ÇAMAŞIR SULARI

Evimizde, iş yerimizde temizlik son derece önemli bir konu. Sırf daha iyi temizlensin diye her yer için ayrı ayrı deterjanlar alırız çoğu zaman. Temizlik yaptığımızda bile gözümüzden kaçan yerler de var. Örneğin kapı kolları, elektrik düğmeleri, musluklar, havlular, telefonlar daha da dikkatli temizlenmesi gereken yerler aslında. Özellikle çocuk olan evlerde hijen çok daha önem kazanıyor çünkü çocuklar ilginç bir şekilde yerlerde sürünmeyi, her yere dokunmayı seviyorlar. Eskiden her evde sıvı kıvamlı çamaşır suları olurdu ve temizlikte sürekli kullanılan bir üründü. Sıvı çamaşır suları revizyondan geçti ve koyu kıvamlı konsantre çamaşır sularına dönüşmeye başladı artık. Ultra yoğun çamaşır suları da hijen konusunda çoğu kadının vazgeçilmezi olarak temizlik ürünleri arasında yerini aldı.



Blogumun konuğu da son zamanlarda ciddi bir çıkış yaparak adını duyuran Vissmatte markasına ait ultra yoğun çamaşır suları. Vissmatte markasına ve yetkilisine ürün gönderimi için teşekkür ederek başlıyorum yazıma. Keşke bütün firmalar bu kadar ilgili ve bilinçli olsalar neden mi? Vissmatte müşteri ilişkilerini son derece dikkatli ve iyi yürütüyor, bütün özel günlerde mail kutunuzda firmadan gelen bir maille karşılaşıyorsunuz. Müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti bir firmanın sağlaması gereken en önemli şeylerden biri bence çünkü reklam aslında kulaktan kulağa yayılandır. Ben çevremdekilere tanıdıklarıma bu ürünü tavsiye ediyorum çünkü firmaya ve ürüne güveniyorum.


Vissmatte’tan gelen paketin içinde 4 tane konsantre çamaşır suyu, bir bloknot ve bir not defteri vardı. Firmanın gönderiği bloknot ofiste yerini aldı bile, not defteri ise çeyiz listesi için kullanılıyor J Gelelim asıl konumuz olan çamaşır sularına.

Çamaşır suyu kullanılmadan yapılan temizlik bana çok hijenik gelmiyor nedense. Özellikle tuvalet ve lavabo temizliğinde çamaşır suyu bence vazgeçilmez. Ben çamaşır suyu buram buram kokunca memnun olanlardanım, çamaşır suyunu kullandığım yer buram buram kokuyorsa temizlendiğini hissediyorum. Evde her zaman kullandığım fiyatı da muadillerine göre yüksek olan bir konsantre çamaşır suyum vardı aslında fakat Vissmatte uygun fiyatlı bir alternatif oldu benim için.


Ben Vissmatte’ı denemek için önce klozetlerde ardından da lavabo içleri ve duşakabin içinde kullandım. Temizleyeceğim yüzeye döktüğüm Vissmatte’ı ıslak bir bez yardımıyla ovalamadan yalnızca bezi gezdirerek temizledim. Ardından suyla yıkadım temizlediğim yerleri ve sonuç harika pırıl pırıl yüzeyler J Ve elbette buram buram temizlik kokusu. Tek kötü yanı eldiven kullanmadan yaptığım temizlik sonrasında ellerimden o kokunun bir gün boyunca çıkmamasıydı J Evde çamaşır suyu kokusu temizlik hissi verse de ellerimde bu kokunun olmasını sevdiğimi söyleyemem.


Vissmatte ultra yoğun çamaşır sularının 4 çeşidi var; çiçek bahçesi, çam ormanları, limon gücü ve deniz ferahlığı. Vissmatte çamaşır sularının farklı gramajlarda paketleri de mevcut üstelik fiyatları da kolay ulaşılabilir fiyatlar. Marketlerden ya da internet sitelerinden kolaylıkla edinebilirsiniz. Vissmatte ultra yoğun çamaşır sularını mutfak, banyo dahil tüm yüzeylerde ve çamaşırlarda kullanabilirsiniz. Ben sadece temizlik yaptığımda değil günlük olarak tuvalet ve lavabolara konsantre çamaşır suyu dökmeyi tercih ediyorum içim daha rahat ediyor. Bazılarımız çamaşır suyunu bulaşık makinesinin içine de sıkıyor ama ne kadar sağlıklı olduğu tartışılır. Yalnızca evlerde değil işyerlerinde de temizlik son derece önemli özellikle herkesin tuttuğu kapı kolları, elektrik anahtarları konusunda ben çok hassasım mutlaka dezenfekte edilmesi gerektiğini düşünüyorum ve ediyorum. Tertemiz evler ve işyerleri diliyorum herkese J

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder