3 Ekim 2015 Cumartesi

TAZE DİREKT ÜRÜNLERİ

Taze Direkt diye bir firma duydunuz mu daha önce? Ben duymamıştım ama duyduğumda da böyle bir firmanın ürünlerini denemekten dolayı çok mutlu oldum hatta ailece olduk. Girişten de anlayacağınız üzere bugün yazımda Taze Direkt ürünlerine yer vereceğim. Öncelikle firmaya teşekkür ederek başlıyorum her zaman olduğu gibi.



Günümüzde insan ve çevre sağlığının hızla bozuluyor olması hepimizi daha sağlıklı ürünleri satın almaya hatta uygun yeri olanları kendi sebze meyvesini yetiştirmeye yöneltiyor. Kimi organik ürün için köy pazarlarına gidiyor kimi de organik ürün pazarlarına… Sonuçta herkes sağlık ve doğallık peşinde aslında… Tazedirekt tam da böyle bir zamanda çıkıyor karşımıza.

Firma organik ürün üretmek için Bursa’da Bostandere Çiftliği adını verdikleri yerde organik tarım arazisi oluşturmuş ve sebze meyve ile işe başlamış. Ardından Boğazköy Çiftliği’nde katkısız beslenen büyükbaş ve küçükbaş yetiştirmeye başlamış. Bunu da et paketleme tesisleri izlemiş. Firma internet üzerinden de ulaşabilir hale getirmiş sistemi ve belli illerde kendi teslimat personelleri ve soğutuculu araçlarıyla tüketicilere taptaze ürünler ulaştırmaya başlamışlar.


Bana gelen pakette bir kilo kadar domates, bir litre ayran, yarım litre süt, 4 tane yumurta ve ezine peyniri vardı. Biz bu paketi ailece açtık desem yeridir. Karton poşetin içinden ürünleri tek tek çıkarırken hep bir ağızdan “oooo” diyorduk. Şimdi hazır olun çünkü bu ürünlerden çok memnun kalmış birinin yazısını okuyacaksınız. Aşırı derece beğeni içerir :-)


Domatesler çok uzun zamandır yediğim en güzel domateslerdi. Dışları gibi içleri de kırımızıydı ve mis gibi toprak kokuyorlardı. Hanı çocukluğumuzun bazı lezzetleri vardır ya tam öyle bir tada sahipti bu domatesler. Bir kilo organik domatesin fiyatı 7.99 TL. Birkaç farklı çeşit domates var internet sitelerinde siz de inceleyip değerlendirebilirsiniz fiyatları size uygun mu değil mi. Bence fiyatlar biraz daha uygun olursa daha çok kişinin ulaşabilmesi sağlanabilir.


Ben tam bir ayrankoliğimidir. Hayatta su ve ayran olmadan yaşayamam herhalde ve mutlaka her gün koca bir bardak ayran içerim. Bu ayran diğer ayranlardan kesinlikle farklıydı bir kere en önemlisi ev ayranı gibiydi. İlk babama ikram ettim çünkü o her şeyi beğenmez ve genelde eleştirel yaklaşır her konuya J ve daha ilk yudumu aldığında bu ayran çok güzel dedi. Ve ardından tüm aile içtik ve hepimiz çok sevdik. Ayranın fiyatı 3.95 TL çok ucuz olmamakla birlikte bu ayran için makul bir fiyat olabilir.


Süt ise minik yeğenim Nova’ya kısmet oldu :-) Henüz dört buçuk yaşında ve ona günlük süt alıyoruz her zaman. Ama o da büyükbabasına çekmiş olacak ki her sütü içmiyor. Ben bu sütün tadını beğenmedim diyor. Tazedirektin sütünü içtiğinde ise “mmmm çok güzel buuuu” dedi ve bu sütün marketten alınan diğer günlük sütlerden biri olduğunu sanıyordu. Sütte evimizin miniğinden geçer not almıştı. Bir litre süt 4.49 TL.


Yumurtalarla da az yağda omlet yaptım ki hepimiz birer parça tadına bakabilelim. Her ürünü denedikçe firmaya güvenim daha da artıyordu. Ve evet bu yumurtalar da çok lezzetliydi. Gezen tavuk yumurtası duymamıştım hiç ve tabiki yememiştim fakat çok net bir şekilde söyleyebilirim bu yumurtayı yediğinizde piyasadan aldığınız yumurtaları sorgular oluyorsunuz. 4’lü yumurta fiyatı 4.59 TL.


Ve ev halkından en çok beğeni alan Ezine Peynirine gelelim. Abim ve ben peynir çeşitlerini çok severiz. Kahvaltılarda en azından üç dört çeşit peynir vardır bizim evde. O yüzden bu ezine peynirine de eleştirel bir şekilde yaklaştık ve herkesin kurduğu cümle yine aynıydı “bu peynir harika” Ezine Peynirlerinin 600 grlık paketleri de 19.98 TL gibi bir fiyattan başlıyor.

Biz tazedirekt ürünlerini gerçekten çok ama çok beğendik bence siz de mutlaka denemelisiniz. İnternet sitelerinde daha birçok ürünü de göreceksiniz ve beğeneceğinizden eminim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

2 yorum: