27 Ağustos 2015 Perşembe

TOPICREM SHOOTING GÖZ VE YÜZ TEMİZLEME SUYU VE TOPICREM SHOOTING FLUID KREM

Topicrem markasını instagramdan duymayan kalmamıştır herhalde. Bugünkü yazımda bu topicrem ürünlerinden ikisine yer vereceğim. Öncelikle firmaya gönderdikleri ürünler için teşekkür ediyorum.
Bana gelen iki ürün Topicrem Soothing Fluid Cream (40 ml) ve Soothing Cleansing Water’dı (200 ml).  


Bir babanın çocuğunun cildindeki kuruluğa çare bulmak için geliştirdiği krem sayesinde başlamış bir dermokozmetik markası olan Topicrem bu sektördeki hayatına. Bu nedenle de yetişkin, çocuk fark etmeksizin tüm ailenin kullanımına uygun şekilde ürünler üretmeye başlamış marka. Bana gönderilen krem aşırı hassas, karma ve yağlı ciltler için olan bir bakım kremi. Krem içeriğindeki allantoin sayesinde cildi yatıştıran, gliserin sayesinde nem bariyerini destekleyen bir ürün olarak tanıtılıyor. Aynı zamanda yağlı ciltlerin problemi olan parlamayı azalttığı söyleniyor. Kremin sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere yüz ve boyun bölgesine uygulanması öneriliyor.

Ben cildime normalde her kremi kullanamıyorum çünkü yağlanmaya sebep oluyor birçok ürün. Fakat bu kremin methini o kadar çok duydum ki denemek istedim. İlk kullanımdan itibaren cildimi iyi hissetmeme neden oldu. Henüz bir haftadır kullanıyorum kremi ancak şimdilik cildimde yağlanmaya, ağırlığa neden olduğunu söyleyemeyeceğim. Sürdüğüm anda cildime herhangi bir şey sürmüşüm hissi vermiyor hafif bir krem ve benim gözlemlediğim kadarıyla ciltteki renk eşitsizliğini gideriyor. Tabi bu tip kremlerle ilgili sonuçları kışın gözlemlemek daha kolay olabilir çünkü yazın bronzlaşmış ciltteki renk eşitsizlikleri ve lekeler çok belli olmuyor. Ayrıca ürünün içeriğinde parfüm, paraben, renklendirici gibi bileşenlerin olmaması da ürüne güven duymamı sağladı.


Yatıştırıcı yüz ve göz temizleme solüsyonu da bebek, çocuk, yetişkinler için yani tüm ailenin kullanımına uygun şekilde folmüle edilmiş. Ciltteki hassasiyet ve kızarıklığı minimuma indirmeyi, cildi temizlerken yatıştırıp rahatlatmayı vadediyor. Ürün bir pamuk yardımıyla cilde uygulanabilen ve durulama gerektirmeyen bir solüsyon olarak tanıtılıyor.
Bu ürünü kullanmaya başlamadan önce internette hiç araştırma yapmadım ve yaptığım yoğun makyajı bu solüsyonla temizlemeye çalıştım. Ancak söylemeliyim ki ilk kullanımda kesinlikle memnun kalmadım ve tüm makyajımı yüzüme gözüme bulaştırdım. Daha sonra ürünle ilgili araştırma yaptım, birçok insanın memnun olduğunu gördüm ve dedim ki bu işte bir yanlışlık var. Bu kadar insanın memnun olduğu bir ürün bu kadar kötü olamaz bir yerde bir hata yapmış olmalıyım. Daha sonraki kullanımlarımda daha dikkatli ve yavaş bir şekilde makyajımı temizlemeye çalıştım. Fark ettim ki ürün yoğun makyajı çıkarma konusunda çok iyi olmasa da günlük makyajı gayet iyi temizliyor. Bu durumda ürün kesinlikle kötü değil ama süper de değil, ortalama bir ürün olarak değerlendirilebilecek bir makyaj temizleme suyu ve diğer makyaj temizleme suları ile çok farklı bulmadım açıkçası. (bu güne kadar süper bulduğum bir makyaj temizleme suyu olmadığını da belirtmeliyim) Makyaj temizleme konusunda sanırım biraz takıntılı davranıyorum. Makyaj yaptığım zamanlarda en az iki temizleme suyu kullanırım ve en az iki tonik kullanırım. Aslında bir ürün kullanmak cildin nem dengesini bozmamak ve cildi yormamak açısından daha faydalı olacaktır ama bu takıntımdan henüz kurtulabilmiş değilim.


Bu ürünleri kullanırken nedendir bilmem ekstra bir güven duyarak kullandım ve yaptığım araştırmalarda gördüm ki ürün bebek, çocuk ve yetişkinlerde kullanılabiliyor. Bu bir markada daha önce duyduğum bir özellik değildi ve beni şaşırttı aynı zamanda da memnun etti. Şunu belirtmeliyim ki ürünler cildimi ve gözlerimi kesinlikle yakmadı, kızartmadı ya da alerjik herhangi bir reaksiyona neden olmadı. Bu iki ürün internet üzerinde kampanyalı olarak birlikte 59.90 TL gibi bir fiyattan satışta, ama ürünler cilt tiplerine göre çeşitlendirildiği için ürün alınmadan önce detaylı olarak incelenmeli ve herkes kendi cilt tipine uygun ürünü almalı elbette. Daha sonraki dönemlerde bu ürünleri tekrar kullanır mısın ya da bu markanın başka ürünlerini kullanır mısın derseniz evet derim çünkü temiz içerikli olması ve bebeklerde dahi kullanılabilir olması beni markaya bağladı. Topicrem ürünleriyle ilgili yazımın da sonuna geldik okuduğunuz için teşekkür ederim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder