27 Temmuz 2015 Pazartesi

ZİGAVUS ARGAN ELİXİR BAKIM YAĞ

Herkese merhaba, bu günkü yazımın konuğu Zigavus Argan Elixir Bakım Yağı… Argan yağı son zamanların gözde saç bakım ürünlerinden biri biliyorsunuz ki, bütün şampuan markaları argan yağlı seriler çıkarıyor hatta kozmetik markaları da ürünlerinde argan yağlı seriler çıkarıyor. İş bu noktaya varırken ben de izlemedeydim taa ki Zigavus evime gelene kadar… 



Önce argan yağından biraz bahsedelim. Argan yağının elde edildiği Hayat Ağacı Fas’ta yetiştiği için argan yağının diğer adı da Fas yağıdır. Argan yağı cildi nemlendiren, kuruluğu gideren ve cilt esnekliğini sağlayan bir yağ olması sebebiyle dikkat çekmektedir. Son dönemlerde bitkisel içerikli ürünler ön plana çıktığından bizler de olabildiğince doğal ürünlere yönelim gösteriyoruz. Argan yağı da bu ürünlerden biri fakat sağlanması kolay bir yağ olmadığından üzerinde argan yağı yazan her ürüne de güvenilmemesi gerekiyor elbette. Bir litre argan yağı elde edilebilmesi için yaklaşık 10 Hayat Ağacının meyvelerinin işlemden geçirilmesi gerektiğini biliyor muydunuz? Bunun yanında bu ağaçların soyunun tükenme tehlikesi altında olması ve argan yağının faydaları da göz önüne alındığında argan yağının değerli bir yağ olduğunu görebiliriz.

Araştırdığım kadarıyla Zigavus Argan Elixir Saç Bakım Yağının 100 ml’lik paketi 28-38 TL arası fiyatlara satılıyor. 


Ben bu yağı sahile götürdüm yanımda ve sahilde otururken saçıma sürdüm, denize girip çıktıktan sonra da sürdüm. Hatta saçıma sürmekle yetinmedim elimde kalan yağı da dirseklerime sürdüm. Dirseklerim yumuşacık oldu. Banyo sonrası ne yaparsam yapayım zor açılan saçlarım sıvı saç kremi kullanmama gerek kalmadan açıldı ve kolayca tarandı. Henüz ürünü birkaç kere kullandım o yüzden uzun süreli etkileriyle ilgili bir şey söyleyemem ama plaj çantamın vazgeçilmezleri arasına çabucak girmeyi başardığını söylemeliyim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim tekrar görüşmek üzere…

2 yorum:

  1. Bende bu markanın sarımsaklı şampunını kullanıyorum çok memnunum, güzel bir marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi ben bu markanın yalnızca argan yağını kullandım diğer ürünlerini denemedim. Fakat argan yağını tavsiye edebilirim. Sarımsaklı şampuan da benim aklımda olsun :-)

      Sil