22 Temmuz 2015 Çarşamba

RELİPS DUDAK DOLGUNLAŞTIRMA ÜRÜNLERİ

Verandada oturuyorduk ki kargo görevlisi geldi ve bir paket tutuşturdu elime bir yandan acaba bu paket nerden geldi diye düşünürken bir yandan da hemen açmaya koyuldum paketi :-)



Paketi açtığımda bu güzel ve minik karton kutuyla karşılaştım. Paketin sunumu öyle güzeldi ki daha içini görmeden hoşuma gitti :-)


Kutuyu açtığımda üç tane minik plastik ürün ve ürünlerin nasıl kullanılacağıyla ilgili bir klavuz çıktı içinden. Hemen ürünle ilgili fotoğrafları inceledim instagramdan. Başka ürünlerle ilgili benzer paylaşımları görünce başlangıçta gözüm korkmadı desem yalan olur :-( Sonra tüm cesaretimi toplayıp ürünü klavuzunda yazdığı şekilde kullanmaya çalıştım. Fakat ilk seferde beceremedim ve paylaştığım fotoğraf altına blogger arkadaşlarımın yaptığı yorumlardan gördüm ki onlar da ilk seferde becerememiş :-) Ama taktım tabi kafaya bu iş yapılacak :-) Neyse ki imdadıma firma yetkilisi yetişti ve nasıl kullanılması gerektiğini ayrıntılı bir şekilde anlattı. Böylece denedim ve şaşırdım. 

Ben ürünü dudağıma bastırıp içindeki havayı içime çekiyordum ama aslında dudaklar önce relipsin dışında duracakmış ve relipsin içindeki havayı içine çekip vakumladıkça dudakları içine çekecekmişsin. En azından ben bu şekilde başardım. İnanılmaz devasa dudaklara sahip olmadım elbette çünkü benim dudaklarım küçük ve incedir. Ama daha dolgun ve hatları daha belirgin dudaklara sahip oldum kısa süreliğine de olsa. Ama instagram paylaşımlarımda da görüldüğü gibi kullanmayı başardığım günden beri relips makyajımın baş malzemelerinden oldu eğlenceli geldi bana :-)

Ürünü her kullanmadan önce yıkıyorum ve dudaklarımı ıslatarak uyguluyorum. Herhangi bir dudak operasyonu geçiren kişilerin kullanmaması gerektiği yazıyor ürünün klavuzunda. Kısa süreli dolgunluk isteyenler için relips eğlenceli bir ürün tabi önce sizin dudaklarınıza hangi relipsin uygun olduğunu bulmak gerek :-)



Ürünün üç çeşidi var ahududu, çilek ve kiraz :-) Ben ahududu ve çileği kullanıyorum. Her ürünü tek tek alırsanız 54.90 TL, üçlü olarak alırsanız meyve sepeti diye geçiyor adı ve 119.90 TL

Okuduğunuz için teşekkür ederim, tekrar görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder