14 Temmuz 2015 Salı

MOSHOS GARDEN EL/YÜZ KREMİ, KİL MASKESİ, TIRNAK BAKIM YAĞI


Bloğumun bugünkü konuğu Moshos Garden markasının çok meşhur üç ürünü :-) Bu ürünler neler mi? Biri shea yağı ve lavantalı el ve yüz kremi, diğeri amber ve güllü kil maskesi sonuncusu da jajoba ve aloe veralı tırnak bakım yağı…


Ürünleri anlatmaya ve yorumlamaya başlamadan önce firmaya teşekkür ediyorum bu ürünlerle tanışmamı sağladığı için :-)


Paket elime geçtiğinde elbette hemen açtım :-) İlk dikkatimi çeken ve hoşuma giden ürünlerin cam kavanoz ve şişede olmasıydı. (Plastik değilde cam içindeki ürünler bana daha çok güven veriyor.)


Ürünleri incelemek için internet sitesine girdiğimde “BİTKİSEL ÖZLERLE ÜRETİLMİŞ DOĞAL ÜRÜNDÜR ZARARLI KİMYASAL, PARFÜM, RENKLENDİRİCİ, KORUYUCU, PARABEN, MEA, DEA, TEA, PETROL TÜREVLERİ, MİNERAL YAĞLAR, SİLİKON, SÜLFAT, SLS, SLES, KISACA KAYNAĞI DOĞADA OLMAYAN HİÇBİR ZARARLI MADDE İÇERMEZ!” yazısı dikkatimi çekti. Son zamanlarda ürünleri alırken, kullanırken ürün içeriğinde olmamasına dikkat ettiğim maddeleri içermediğini görmek ürüne daha çok güven duymamı sağladı.


İlk olarak el ve yüz kremini ellerime sürdüm ve verdiği yumuşaklığa tek kelimeyle bayıldım. Açıkçası kremi yüzüme kullanmaya cesaret edemedim çünkü sivilcelenmeye çok müsait hassas bir cildim var bir çok ürün cilt dengemi bozabiliyor. Ürün yağ içerikli olduğundan ellerimde ve dirseklerimde kullanmayı tercih ettim. Ben dudak ürünlerinde yoğun yağ ve kokuyu pek sevmem ama el kremlerinin de buram buram kokmasını isterim J ve bu krem de tam benim sevdiğim gibiydi buram buram lavanta kokuyordu. Kremin içinde shea yağı, hindistan cevizi yağı, balmumu, kakao yağı, muskat yağı, badem yağı ve lavanta yağı var. Krem Kuru, çok kuru ve karma ciltlere uygun. Ben fiyat bilgisini de vereyim dedim olur da ilginizi çekerse fiyatını da bilin diye. Bu krem moshos garden internet sitesinde satılıyor tekli (50 gr) fiyatı 32 TL, ikili fiyatı 48 TL şeklinde.


Gelelim amber ve güllü kil maskesine :-) Bu ürünü övmekle bitiremeyeceğim muhtemelen şimdiden hazır olun :-) Daha önce kil maskesi yapmamış biri olarak şimdi anlatacaklarım kil maskelerinin hepsinde oluyor mu bilmiyorum ama bu maske beni çok şaşırttı.

Maskeyi abim, yengem ve ben birlikte yaptık. Maskeden bir çay kaşığından biraz az aldık ve bir o kadar suyla sulandırdık (biraz yoğun kıvamlı olması gerekiyor) Ardından yüzümüze (gözler ve dudaklar açıkta kalacak şekilde) sürdük. (sürdüğümüzde cildimiz tamamen maskeyle kaplanmıştı ve alttan ten görünmüyordu) Evet kabul etmeliyim maskeyi sürünce biraz garip olduk hatta 4.5 yaşındaki yeğenim Nova bizden korktu :-) Bizi uzaylılara benzettiğini söyledi :-) Bu yüzden ilk uyarım maskeyi yaparken yanınızda sizi o halde görmesini istemeyeceğiniz (sevgili ya da eş gibi) ve sizden korkabilecek kişiler olmasın (çocuk gibi) :-) Şaka bir yana üçümüz de maskeyi uyguladık ve süre tutmadan maske yüzümüzde kuruyana kadar bekledik (ürün açıklamasında 5-10 dakika yazıyordu) Maske kuruduğunda siyah nokta ve sivilceler maskenin üzerinden çok net görülüyordu ilk şaşkınlığı bu şekilde yaşadık. Ardından yüzümüzü yıkadık ve sonuç gerçekten muhteşemdi. Bütün siyah noktalar temizlenmişti :-) O anki şaşkınlıkla hemen instagramda paylaştım bu durumu. Son zamanlarda gördüğüm en iyi ürün diyebilirim bu ürün için rahatlıkla :-)

 Yaklaşık 10 gün sonra maskeyi tekrar uyguladım ama elbette ilk yaptığım maskenin üzerinden o kadar zaman geçti ki gözenekler yine dolmuştu. İkinci kullanımda da memnun kaldım ve üçüncü kullanımı birkaç gün içerisinde yapmaya karar verdim. Gözeneklerin dolmasına izin vermeyelim değil mi? :-)

Ürün içeriğinde kil, gülsuyu, gliserin, jojoba yağı ve amber var. Karma ve hassas ciltlere uygun olan bir maske bu ve moshos garden intenet sitesinde satılıyır tekli fiyatı (80 gr) 32 TL, ikili fiyatı 54 TL.


Jajoba ve aloe veralı tırnak bakım kremini üç dört kere kullandım bilemiyorum bu kadar çabuk etki etti mi ben mi plasebo etkisi yaşıyorum :-) ama sanki tırnaklarım kullanmaya başladığımdan beri soyulmuyor :-) Bu ürünün şişesiyle ilgili ufak bir sorun yaşadım, rahat bir şekilde dökemedim baya zorlandım açıkçası :-( ağız kısmında yağın damlaması için bir delik olmasına rağmen bir türlü damlamadı gitti :-( Bu sorunu da ağız kısmındaki damlalığı tamamen çıkarıp atarak aştım :-)

Ürünü kullanan blogger arkadaşların yorumlarına göre başarılı bir ürün ve tırnakları güçlendiriyor.Ben de birkaç kullanım sonucunda güzel olduğuna karar verdim. Bu bakım yağının içeriğinde hint yağı, badem yağı, fındık yağı, jojoba yağı ve aloevera yağı var. Ürün (10ml) 12 TL, (50 ml) 32 TL fiyatla moshos garden internet sitesinde satılıyor. Bu bakım yağı tırnakların çatlamasını, kırılmasını engelliyormuş ve çabuk uzamasını sağlıyormuş çünkü tırnaklar ihtiyacı olan neme kavuşuyormuş. Temiz, ojesiz tırnaklara gece yatmadan sürülmesi öneriliyor.

Moshos Garden’in bu üç güzel ürünüyle ilgili yazım bu kadar :-) Tekrar görüşmek üzere …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder