2 Temmuz 2015 Perşembe

MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMİ, ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ BANT, MİGREN BANDI




Kızlar merhaba,
Şanlı İlaç Sanayi A.Ş. bünyesindeki Mediwell ürünlerinden bahsedeceğim size. Öncelikle firmaya bu güzel paket için teşekkür ediyorum bu sayede hem mediwell markasını tanıdım hem de ürün çeşitlerini inceleme imkanı buldum. Kargo birkaç gün önce geldiğinde çok sevdim ve heyecanlandım. Paketi açtığımda benim ve ailemin dikkatini ilk çeken içinden çıkan katalog oldu hemen kataloğu incelemeye başladık ve firmanın bilmediğimiz diğer ürünlerini de tanımış olduk. Gelelim paketin içinden çıkanlara; dudak bakım kremleri, ateş düşürücü bantlar, migren bantları, bir tane bez çanta, katalog ve adıma hazırlanmış kibar bir mektup :-)




Özellikle lip balmlar konusunda biraz takıntılı olduğum için 4 tane farklı aromada lip balm görünce gözlerim büyüdü. İlk bakışta minicik ve renkli kutularıyla çok sevimli görünüyorlar. Yaklaşık olarak bir lira boyutunda olan, muz, kavun, çilek ve tutti furutti armolarındaki lip balmları elbette itinayla denedim :-) Ürünler parmakla, kulak çubuğuyla ya da ruj fırçasıyla sürülebilir çünkü dokunmadan sürülebilmesini sağlayacak bir mekanizması yok :-( keşke olsaydı. Ürünler renksizler ve yoğun kokulara sahip değiller bu kimileri için iyi kimileri içinse kötü bir özellik olabilir. Ben yapay kokuları pek sevmem daha hafif sürüldüğünde rahatsız etmeyecek kokularda olması benim için artı bir puan. Aromaların içinde en çok tutti furutti olanı sevdim çocukluğumdaki sakızlar gibi kokuyor :-)


Ürünleri gece yatarken de gün içinde de sürdüm ve yanıltıcı olmasın diye kullandığım bütün lip balmları kaldırdım ve sadece mediwell lip balmları kullandım. Gün içinde birşeyler yiyip içince elbette kalıcılığı sağlayamıyorsunuz ama asıl gece yaratacağı etki benim için önemliydi. Gece sürüp yatıyorum ve sabah kalktığımda hala dudağımda ve yumuşacık, bu etkiyi bütün lip balmlarda yakalayamıyordum. Ürünü sevmemi sağlayan bir diğer neden de sürdüğümde dudaklarıma verdiği karıncalanma hissi. Ben renkli olmasını ve dudağa hafif renk vermesini de isterdim gün içinde tek başına kullanmak için ama bu durumda rujun altına sürülerek dudaklar renklendirilebilir.

Firma 2 paket ürün gönderdi bu sayede birkaç kişiye daha deneyip yorumlamaları için verme fırsatı buldum. Bir haftalık deneme sürecinin ardından nasıl bulduklarını sorduğumda başarılı bir ürün olduğunu ve dudaklarını nemlendirdiğini söylediler. Kimisi rujun altına kullanmış kimisi de benim gibi gece yatarken sürmüş. Ama ürünle ilgili genel kanı güzel nemlendirme sağlayan bir ürün olduğu. Hatta ürüne çok güvenmiş olacaklar ki biri çocuğunun dudağına bile sürdüğünü söyledi.

Ürün eczanelerde satılıyor ve fiyatı da 3.50, 4 TL civarında e bu kadar uygun fiyata bu minik ve sevimli lip balmlar denenir yani. Ürün bitince de minik kutusu yine kullanılabilir ben çok severim böyle ufak kutuları JÜrünün içinde shea yağı, e vitamini, tatlı badem yağı ve balmumu ve meyve aromaları var.

Gelelim  firmanın gönderiği diğer ürünlere Ateş düşürücü bant ve migren bandını henüz kullanmadım ama çevremde birinin ihtiyacı olunca ya da ben ihtiyaç duyunca hemen bu ürünlerin yorumunu da ekleyeceğim yazıma. 



Firmanın pakete eklediği katalogda bu ürünlerle ilgili verilen bilgilerden bahsedeyim biraz da  Ateş düşürücü bant içeriğinde holly yağı, lavanta yağı ve mentol var. Ürünün 8 saate kadar soğutma etkisinin olduğu ve hem çocuklarda hem de yetişkinlerde kullanılabildiği yazıyor. Migren bandı içeriğinde de holly yağı, lavanta yağı, okaliptüs yağı ve mentol var. Bu ürünün de 8 saate kadar soğutma etkisi varmış. Her iki bandın kullanımı da aynı, uygulanacak bölge temizleniyor ve bandın üzerindeki koruyucu film çıkarılarak cilde yapıştırılıyor. Ürünlerin uyarı kısmında çocukların ulaşamayacağı yerde ve 25oC altında oda sıcaklığında saklanması gerektiği yazıyor. Mediwell migren bandı ve ateş düşürücü bant 12.5 TL’ye satılıyor. Şimdilik vereceğim bilgiler bu kadar ama kullanır kullanmaz yazıyı güncelleyeceğim. Tekrar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder